maandag 7 oktober 2019

Beware!!

Hoi allemaal.

We gaan weer even griezelen !!!

Voor jullie speciaal een mini loaded bag .
Ik heb de onderkant van de kleine Zwarte Zak een stuk dubbel gevouwen zodat er een extra pocket in kwam.

Het zakje met oranje Cardstock beplakt en daar over heen het gave Halloween papier van Echo Park Trick or Treat.


Zien jullie die katjes op die rechter Zwarte Tag?
Dit zijn eigenlijk zakjes , hoe leuk is dat !

Ik heb een tag dus beplakt met een zakje en heb er ook een mini zakje van gemaakt , dit zie je verder in de post.
Op de linker tag zie je een mummie , dit is een digi van SomeOddGirl.
De Zwarte tags met een witte marker belijnt en Zwarte tule boven aan gestrikt .


Tijd geleden had ik eens een zak van die nep Dracula tandjes gekocht ( hier bij de feestwinkel)
en ik dacht waarom niet kapot knippen en het op de kaart of tag plakken .

Rozet met een Nellie snellen stans gemaakt .
Vast geplakt op een Halloween rietje en een Halloween sticker erop.
Daarboven en onder de tandjes. 


Nog een Rozet met een ander Halloween Stickertje , een zwarte Pom Bow boven aan het rietje geplakt.
En een vleermuis gestanst.
Dit rietje is bevestigd aan een wat grotere paperclip.


Hier onder zie je het mini zakje met katjes , met daarin een witte tag.


De Blazende Zwarte kat, dit zijn eigenlijk plakkers .
Ik heb de kat op een paperclip geplakt zodat je deze er mooi tussen kan schuiven.


In het midden van het zakje  nog verschillende maten Wiebelplak ogen.
 Een zwarte sliert Black Scallops.
En een Chipboard tekst Beware van Tim Holtz.
De vleermuis is van Someoddgirl.


Super leuk geheel toch?
En niet moeilijk je kan zelf bepalen hoeveel je erin maakt .
Ik zeg voor nu BOO TO YOU !!
XX Christa



2 opmerkingen: