donderdag 17 oktober 2019

Minialbum van vlakke zakjes...

Hoi hoi,


Leuk dat je er bent. Vandaag laat ik jullie een mini album zien. Ik heb er deze keer voor gekozen om er nog geen foto's in te plakken ivm privacy. Er komen namelijk foto's in van mijn lieve leuke familie.



Ik heb een basis gemaakt van 2 maten vlakke zakken. Deze zijn op de helft gerild. In het midden heb ik gaatjes gemaakt en daar doorheen hempcord geregen.


De bedoeling is dus dat er foto's in het album komen. Deze komen op de lege kaartjes en in de zakjes. Daarin zit ook een kaartje om foto's op te plakken. Op de pagina's zelf heb ik het zo gemaakt dat er nog een foto achter geschoven kan worden. Dus achter een klein kaartje, maar ook achter het toefje met decoratie.




Ik heb oa gebruikt: Kaasdoek wat ik heb gekleurd met pixiepowder. Zo krijgt het net een bruiner tintje. Heel leuk, maar ook subtiel.
Ook heb ik diverse stansjes gebruikt. De ticket stans van Gummiapan. Leuk om overal achter en bij te plakken.


Verder heb ik de Ticket stempels en stansen van Tim Holtz gebruikt. Deze zijn zoooo tof!! Echt een aanvulling voor je collectie.


Zoals je kunt zien heb ik diverse Kimya artikelen gebruikt. Ik heb gekozen voor het mooie papier Life Stories. Hele mooie lijn!!



Er zit nog wat hemcord bij de toefjes. Pailetten doen het ook altijd goed!! Met een pons heb ik bloemetjes uit wat restjes designpapier geponst. Hierin heb ik een hartje van nuvo drops gemaakt. k heb gekozen voor een stoerdere kleur, zwart. Andere kleurtjes passen ook, maar vond dit wat stoerder staan. Past ook beter bij de zwart-wit foto's.


Zie je ook die leuke banners van jute en kurk??? Die horen toch gewoon bij dit album en dit papier??


De kaartjes die in de zakjes zitten zijn uit kraft gesneden met de bigshot en dat is een stans van Marianne Design. Er zit namelijk een heel tof randje aan... alsof je het zo uit een blok hebt gescheurd.


Met een hartjes prikker kun je hele toffe dingen doen, wist je dat? Ik heb hem namelijk in een Nuvo clearpad en vervolgens heb ik er embossingpoeder overgestrooid en verhit met een heattool. Leuk is dat he?? Gezien bij Christa, ik dacht, dat kan ik ook haha.







De sluiting maakte ik van een stuk lint, seembinding. Dit is een makkelijk strikbaar lintje. En het kreukt zo fijn!! 


Dit was mijn bijdrage weer om jullie te inspireren. Ik hoop van harte dat dat is gelukt. En je ziet, je hebt helemaal niet zo veel nodig om een goede basis neer te zetten. 3 Grote en 2 kleinere vlakke zakken en een stukje koord. Laat je het me weten als je ook zo'n albumpje hebt gemaakt???

Heel veel liefs,



3 opmerkingen:

  1. Ik kijk vaak u filmpje maar waar kan ik nou zien wat ik nodig heb en wat de maten zijn.

    Mvg Shirley ik heb u op fb gevonden maar ben nog niet geaccepteerd hobbybymy is mijn naam op fb

    BeantwoordenVerwijderen