maandag 27 januari 2020

Alles is liefde....


 Hallo allemaal, vandaag is Alles Liefde.......

Het is tenslotte bijna Valentijnsdag en ik heb denk ik leuks gemaakt waar je foto's van je geliefde in zou kunnen doen.

 Ik heb een kraft brievenbusdoosje   gebruikt om er een klein album in te maken.
Ik heb trouwens dat geweldig mooie Maja papier, Summer Time  gebruikt....echt verliefd hoor!!
Ik heb eerst rood cardstock  geplakt, geeft het net iets meer.
Dan nog met fijn ribbelkarton een bloem gemaakt en ook wat strookjes zomaar geplakt.
Ook heb ik een witte doily geplakt en wat filmstrip .
 En hier en daar wat kaasdoek gestopt.

En zie je nog dat stukje ticket? Dat is van Joy..staat alleen niet meer in de shop.
O ja, en ik heb een prikkertje met wit hart gebruikt, daar weer een rood hartje op geplakt.


Kijk, zo sluit het doosje...leuk toch? 
Ik heb de meeste buitenrandjes met papier beplakt maar ik heb ook witte gesso gebruikt, is weer eens iets anders dan het be-inkten met distress inkt.


Ook ben ik de binnenkant van de deksel niet vergeten.
En daar zie je ook al het album liggen...


 Ook de bodem ben ik niet vergeten...
Leuk stickertje toch?


Dit etiketje gebruik ik echt hèèl veel...



Hier dan het album... 
Gemaakt met de Zutter  .Ik vind dat dus wel heel leuk om te gebruiken voor een album.

Ik heb van kraft cardstock de bladzijdes gemaakt. 
Daarna eerst beplakt en er daarna een klein wit blokzakje opgeplakt maar deze wel een stukje korter gemaakt. 
De blokbodem aan de zijkanten dichtgeplakt waardoor er een pocket ontstaat. 
Daarin zitten 2 papieren eco-labeltjes 
En aan de zijkant heb ik zo'n ander leuk labeltje geplakt, een vaandel 
Aan de labeltjes( die uit het designpapier) heb ik rood Oceania lint gebruikt...wel doorgeknipt om hem smaller te maken.
 Met daar omheen een strikje van jute touw .


En zie je dat mooie rode hart? Dat is van Gummiapan .
Er zit ook een ienieminie hartje bij, die zie je beneden op de foto, op het fotoframe van Dutchdobadoo.


Ik heb een kraft ster op prikker bewerkt met rood embossing poeder.


En je ziet nog een klein beetje rood metaal-lint in het linker hoekje.



Omdat ik nog geen foto's heb heb ik achter het fotoframe een wit kaartje gedaan wat je er dus ook weer uit kan halen.
Zo kan je straks het kaartje er uit halen en een foto er in terug doen...handig toch?
Ik heb er het woord PHOTO op geplakt, de lettertjes zijn van Studio Light.


Kijk, dit zijn de labeltjes van een vel, op een kraftlabel geplakt voor wat stevigheid.
En zie je daaronder?...op de kleine eco labeltjes heb ik nog een klein wit labeltje met daarop een fietsje welke ik uit het designpapier heb geknipt.



Aan het album nog een rood kwastje gehangen en ook een wit kwastje .
En een bedeltje...een bijtje.




En zo is het maar net.........


Dit was hem weer. Ik hoop dat jullie het een mooi album vinden en dat ik jullie misschien inspiratie heb gegeven.
Tot een volgende keer maar weer....
groetjes van mij....



7 opmerkingen: