donderdag 2 januari 2020

Nieuw jaar, nieuwe kalender

De eerste Kimya-post van het jaar 2020 is van mijn hand. Allereerst wens ik jou het allerbeste voor 2020. Ik hoop dat al je wensen uit mogen komen en dat het maar een supercreatief jaar mag worden voor je.

Voor dit nieuwe jaar heb ik een kalender gemaakt. Een kalender met 'blokken'. Daar heb ik kleine kraftdoosjes voor gebruikt. Ze zijn 5 x 5 x 5 cm. Ik heb twee stukken chipboard aan elkaar gemaakt en zo de houder gemaakt waar het geheel opstaat. Het designpapier wat ik hiervoor gebruikte is een oude lijn. Zella Teal van Prima Marketing.






De blokken heb ik beplakt met kleine stukjes designpapier. Hierop heb ik de getallen gemaakt die ik uitgestanst heb met een bannerstans van Joy. Ik vind deze stans toch zo gaaf. Er bestaat ook een alfabet van, ook al zo tof. De blokken kun je elke dag zo draaien dat je de juiste datum hebt. Grappig toch?



De kaartjes met de maanden erop heb ik aan de houder gemaakt met de Zutter, een fantastisch apparaat om zelf je ringband te bevestigen.



Naast de blokken, onder de maanden, heb ik een klein zwart rondje liggen met wat decoratie erop gelijmd. Ik heb het rondje niet vast geplakt zodat ik het ook weg kan halen als ik daar zin in heb. Ook heb ik met de journalingcards een paar losse kaartjes met een standaardje van papier erachter gemaakt zodat ik die erbij kan zetten. Op twee van die kaartjes heb ik een sticker geplakt uit de Zella Teal serie. Eentje met birthday en eentje met happy day, zo kun je leuk speciale data aanduiden.






Ik hoop dat ik je met deze eerste post in het nieuwe jaar weer mocht inspireren. Laat gerust je reactie achter hieronder.

Liefs,

7 opmerkingen:

  1. Hij is echt Supermooi!! Het blijft ook een supermooie lijn! Mooie creatie om het nieuwe jaar mee in te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan! Staat vast heel mooi 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi weer Monique.
    Echt een creatie welke je ook gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gave creatie! Echt wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creatie!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie creatie,goed begin van het nieuwe jaar.bedankt voor het idee

    BeantwoordenVerwijderen