maandag 9 november 2020

Harmonica-album in een zakje

  Hallo iedereen

Vandaag mag ik jullie mijn laatste creatie tonen.  Ik maakte een cadeauzak met hierin een harmonica-album.  Voor de zak wou ik een leuke sluiting met een rietje.  Wanneer je de zak oprolt rond het rietje, kan je de touwtjes vastdraaien.

Aangezien op het mooie design papier van Maja Design (Little street café) veel bloemen te zien zijn, kleefde ik er ook op de voorkant van het album.  Hier vind je ook een stukje ribbelkarton met een tekst erop.  De tekst komt dan weer uit de collectie 'Rosabella' van Kaisercraft.  Zo zie je dat je 2 collecties perfect kan combineren!

Het album hield ik binnenin sober.  Zo kunnen er veel foto's in verwerkt worden.  Toch kon ik de drang niet weerstaan er enkele kantjes, hartenlint, tags, tekstjes van Tim Holtz in te verwerken.

Veel kijkplezier!














Creatieve groetjes



1 opmerking: