maandag 30 november 2020

Mini live 25 november 2020

  Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om wat te laten zien hier op het Kimya blog.

Deze keer een mini blog want ja ik deed een mini live afgelopen woensdag hihihi, en dat projectje laat ik nu dus zien. Wat was het weer supergezellig afgelopen woensdag, en omdat jullie zo super enthousiast zijn en zo gezellig meedoen gaan we het gewoon nog eens doen zo'n mini live, een kleiner project voor iedereen te behappen en echt iedereen kan meedoen, super easy dus.

De datum voor deze nieuwe mini live hebben we ook al dat wordt maandag 4 januari 2021, deze keer dus een keer op maandag, komt ff wat beter uit voor mij in deze week. Wat we gaan maken daar moet ik nog even nadenken maar natuurlijk laat ik jullie ruim op tijd zien wat het wordt, want ook dat bleek prettig voor jullie te zijn, om alvast te te zien wat er gemaakt wordt!

Genoeg gekletst, de foto's nu, het zijn er niet zo heel veel het was tenslotte mini, hihi.

Het is een mapje waarin je 3 kaartjes kan stoppen, ipv de kaartjes zou je er ook nog leuke cadeautjes in kunnen stoppen zoals ik tijdens de live liet zien.





Tijdens de live bleek dat er mensen waren die kleinere loonzakjes in de pakketten hadden, geen nood dat hadden we zo opgelost door de maten wat aan te passen! Een dag later heb ik zelf de kleinere variant nog gemaakt zodat ook hier een voorbeeld van is, en natuurlijk laat ik ook die even hier zien!





De live kan je natuurlijk terugkijken op ons YouTube kanaal, sowieso een kanaal wat de moeite waard is om je op te abonneren, de leukste tutorials, kleine "easy" cadeautjes, unboxing video's, van alles komt er voorbij op dit kanaal.

https://www.youtube.com/channel/UCnVY8-CqrdFGc_dmvavMzpw

Tot de volgende keer!!

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten