dinsdag 25 mei 2021

Gouwe Ouwe

 

Gouwe Ouwe

Hoi allemaal,

Kim hier om jullie wat kleine cadeautjes te laten zien, de Gouwe Ouwe.
De Gouwe Ouwe zijn 5 kleine cadeautjes die afgelopen jaren zijn bedacht door leden van het DT-team. 
De pakketjes zijn nog steeds te koop, mocht je deze ook willen maken.
Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Paper Heaven, The Rose and the Ring
De hoofdkleuren zijn roze (hoe verrassend 😉) en lichtgrijs. Ik vind het persoonlijk een hele mooie rustige combinatie.
Hieronder staat een verzamelfoto van alle cadeautjes. 
Ik ga ze een voor één uitlichten.


We gaan beginnen met het geurzakje.
Ik heb het geurzakje alleen omgetoverd tot een soort van cadeau zakje. Ik kwam er namelijk achter dat er best wel wat stansen van Gummiapan in het zakje passen. Ik heb als voorbeeld de 'oude labels' genomen. Het is ook leuk om de stansen dan nog in te pakken, dan is het echt een cadeautje. Gummiapan heeft hele leuke stansen en stempels voor vaak een erg leuk prijsje! Ken je dit merk al? 
Het etiket wat ik gebruikt heb is 'lief kado', dit vind ik een hele mooie, aangezien lief met rosé folie is gedrukt. 





Het tweede cadeautje dat ik uit wil lichten is mijn Chaospakketje.
Deze heb ik ooit verzonnen, een klein presentje met een theezakje en een mini kanjer erin. 
Buiten de basis heb ik een jute vlinder bovenop het cadeautje geplakt. Aan de binnenkant heb ik de tekst 'met liefde gemaakt' gestempeld, dit is een stempeltje van Gummiapan en  daarlangs twee jute bloemetjes geplakt.

 


Het volgende cadeautje is het bruisbalcadeautje. Dit is gemaakt van een theezak zonder venster. Ik heb wat kaasdoek toegevoegd en twee strikjes met een plakparel. Wist je dat Kimya echt mega veel verschillende soorten, kleuren en maten plakparels heeft?




We zijn alweer aangekomen bij het vierde cadeautje. Dit is een lijstje van ijsstokjes geworden.
Dit was al een bestaand filmpje, maar ik heb het filmpje opnieuw opgenomen, dit keer wel alleen de basis, niet het pimpen. Dit is te vinden op ons Youtube kanaal, Kimya Verpakkingen, mocht je nog niet lid zijn, abonneer je dan nu, hier staan nog veel meer leuke filmpjes! 
Het lijstje heb ik aangekleed met diverse spulletjes, een klosje, een doily, een etiket met 'veel liefde' erop, een bloem met stamper, een hyacinth en stansjes uit een studiolight mal, de giftbox lantaarn, dit is er een uit de essentials lijn. 



We zijn alweer aan beland bij het laatste en tevens nieuwste cadeautje, potje blij!
Dit nieuwe etiket is echt te tof!! Sandra heeft hiervoor een filmpje opgenomen, waarin ze uitleg geeft hoe ze het gedaan heeft.
Ik heb als extra een jute vlinder toegevoegd en ik heb er kleine merci chocolaatjes in gedaan, lekker dat die zijn! 😀



Dit is mijn uitwerking van de Gouwe Ouwe, wat vinden jullie er van?

Tot de volgende!!

Liefs,



5 opmerkingen:

  1. Supergaaf.... zelfs in het roze... gniffel. Ik mag het wel.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig project weer, Kim! Net zoals jij hou ik van rose.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel! Hihi, kan niet missen hè roze 🤣😂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel! Hihi, kan niet missen hè roze 🤣😂

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel! Hihi, kan niet missen hè roze 🤣😂

    BeantwoordenVerwijderen