maandag 31 mei 2021

Verjaardagsdoosje Denim&Girls

 

 Hallo allemaal,

vandaag is het mijn beurt om jullie wat leuks te tonen.  Ik maakte deze keer een verjaardagsdoosje.  Hiervoor haalde ik een iets oudere, maar zeker niet minder mooie lijn uit de kast: Denim & Girls van Maja Design.  Het is steeds even zoeken naar de juiste kleuren cardstock, maar Vaessen heeft zoveel mooie vellen, dat er altijd wel iets is dat past.  Ik gebruikte 3 kleuren: Cool gray, Sugar beet en eggplant.

De doos zelf hield ik heel eenvoudig, er werden enkel een etiketje, doorzichtige plakparels en 2 vlaggetjes toegevoegd.  De vlaggetjes maakte ik van de stroken onderaan het design papier.

In de doos kan je een kaart, zakje met waardebon en mondmasker vinden.  Deze blijven mooi zitten door het organza dat ik in de doos kleefde.  Ook hier gebruikte ik hetzelfde design papier.  De kaart werd afgewerkt met enkele mallen van Crealies en Gummiapan.  De 'Happy birthday'-stempel is eentje die ik ontzettend vaak gebruik.  De mooie sierlijke letters passen bij tal van creaties!  Zoals steeds werkte ik ook de binnenkant van de kaart af.  Dit oogt mooier en zo staat de kaart ook wat stabieler.

De verpakking voor de waardebon werd gemaakt van een penseelzakje.  Hier gebruikte ik dan weer een ander etiket, een stukje brons en enkele plakparels.

Het masker verpakte ik in een vlakke zak.  Deze werd afgewerkt met enkele plakparels, een etiket en een strikje.  Het randje maakte ik met een mal van Crealies.













Ik hoop dat ik jullie met deze verjaardagsdoos kan inspireren.  

Creatieve groetjes





Geen opmerkingen:

Een reactie posten