maandag 21 juni 2021

Mijn mooiste projectje, een terugblik!

 

 Mijn mooiste projectje, een terugblik!


De titel verraadt het al, mijn mooiste projectje vind ik mijn allereerste project wat ik als DT-lid voor Kimya heb gemaakt. We deden toen nog aan bloghoppen en de uitdaging was om aan de slag te gaan met dit kraft vouwdoosje en er iets moois van te maken:



Ik heb twee doosjes aan een kant opengesneden, een links en een rechts en toen heb ik ze aan elkaar gelijmd, zodat er een soort van kastje ontstond. Ik heb in de opening een stuk mica geplakt, zodat het echt 'glas' lijkt.

Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Mintay, Life Stories.
I am in love met Mintay, echt zo heerlijk romantisch! 😍
Op de buitenkant heb ik een witte curly pin gebruikt met wat bloemetjes en in de rechterbovenhoek een bronzen filigraan vlinder.



Als het kastje opengeklapt is zie je allemaal plankjes die ik van kraftpapier geplakt heb.
Zo lijkt het een echt kastje!
Ik heb alles beplakt met designpapier en allemaal accessoires uit de Kimya webshop gebruikt.


Aan de linkerkant van de kast zie je een ienimini-albumpje.
Hieronder zie je hem opengeklapt.
Ik heb de geweldige jute vlinders en bloemetjes en een zeer veelzijdig etiket gebruikt.


Ik heb klosjes gebruikt die ik hier met een stukje designpapier beplakt heb en met een stuk lint, leuke uitstraling krijg je dan, vind je niet?
Zie je die mini boekjes? Die heb ik zelf gemaakt van een designpapiertje in verschillende maten. Ik vind ze echt superschattig!


Ik heb glazen flesjes gevuld met pailletten en een label gestempeld, gestanst en erop geplakt, net echt! Wat pareltjes erbij geplakt en het is helemaal af.



Als laatste heb ik weer wat klosjes in verschillende maatjes gebruikt, samen met een filigraan bloem waarin ik in een plakparel heb geplakt, uiteraard in bijpassende kleur.



Dit was mijn eerste creatie als DT-lid, ik vind hem geslaagd, wat vind jij ervan?

Wat is jou favoriete project dat je ooit gemaakt hebt?
Laat het me weten! 

Tot de volgende!


Liefs Kim 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten