maandag 7 juni 2021

Geslaagd kadootjes

 

Hallo en welkom terug op het blog van Kimya,

Vandaag laat ik jullie de kadootjes zien, welke ik mocht maken voor onze Geslaagd week. Het zijn 5 kadootjes geworden die afzonderlijk, maar ook samen gegeven kunnen worden. De filmpjes waren van 2 tot en met 6 juni te zien op onze facebook pagina. Hierna zijn ze op ons YouTube kanaal geplaatst en daar blijven ze ook staan.

Het pakket dat ik gebruikte is een tijdelijk pakket en momenteel nog verkrijgbaar bij Kimya. 

De materialen die ik gebruikte, zijn onder andere: Zwarte kraft van Joy, etiketten met Geslaagd en Diploma en Gefeliciflappert, zilveren fasteners, rode kwastjes, hempcord van Vaessen, kreukellint, een penseelzakje, een kraft envelopje, stempeltjes van Gummiapan, een potje met schroefdeksel, vlakke rode zakjes zonder gom en bruine kraftpapier. Het designpapier dat ik gebruikte is van Prima Marketing en  heet Poetic Rose. Ook heb ik gebruik gemaakt van wat papier uit het eerste Reminiscence  blok van Esther Glas.


Dag 1:

Dag 2:

Dag 3:

Dag 4:

Dag 5:




Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden. 
Ik vond het in ieder geval super leuk om te maken en te filmen voor jullie.

Lieve groetjes,

Yvonne

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten