dinsdag 21 september 2021

Mini cadeautjes op een rijtje

 

 Hallo allemaal,

Mijn beurt weer om voor Kimya een blogpost te maken.

Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op het maken van kleine cadeautjes, en in deze blog zet ik er een aantal op een rijtje.

Een van de eerste cadeautjes die ik maakte was het maskercadeautje, dit was meteen een hit zeg en ik maak hem zelf ook nog regelmatig! Naast de damesvariant maakte ik ook nog een herenvariant.




Toen maakte ik van een theezak het zogenaamde bruisbalcadeautje
Ook een toppertje hoor en in plaats van een bruisbal kan je er genoeg leuke ander spulletjes in verpakken! Helaas geen foto van deze maar wel de link naar YouTube


Het chocoladecadeautje gemaakt van een penseelzakje mag ook niet ontbreken heel simpel maar geschikt voor vele gelegenheden!


De volgende is het honingcadeautje een echte hardloper waar we maar potjes voor bij bleven bestellen hihihi.



Als laatste het potje blij, gemaakt omdat er een sticker in ons assortiment kwam met de tekst "ik word me een potje blij van jouw", daar moest een cadeautje mee gemaakt worden en dat werd het potje blij!


Nou dit was een selectie van mijn cadeautjes, mocht je nog meer willen zien bezoek dan eens eens ons YouTube kanaal, inspiratie genoeg daar!!

Tot de volgende keer!

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten