dinsdag 14 september 2021

Oud weer in een nieuw jasje, Forest

 

Vandaag is het mijn (1ste😅)beurt om een blog te posten.

Ik wil jullie onderstaand project laten zien omdat ik best trots ben op het eindresultaat en het ook gewoon erg leuk vond om deze te maken.

Enige tijd geleden heb ik op verzoek van Femke een oudere Scrap-en-bep opnieuw gemaakt. Er bleek namelijk geen voorbeeld meer van te zijn en het is altijd leuk om deze boekjes live te kunnen laten zien op de beurzen of in de winkel in Arkel.




Het is een heerlijk boekje met veel bladzijden, vakjes en tags.


Ik heb het gemaakt met het fantastisch mooie designpapier Forest van Stamperia.


De oranje graantakjes passen goed bij de herfsttinten.


Soms zijn de vellen zo mooi, dat er bijna niets meer extra op hoeft te doen zoals de linkerpagina.
Rechts heb ik alleen wat dieren erbij gezet die los verkrijgbaar zijn in een zakje vol die-cuts.


Overal extra pockets en labels.


Zoveel plekjes om te scrappen, van groot tot kleiner.


Aan de labels uiteraard kant en lintjes. En het is zo heerlijk dat Femke bijpassende lintensets maakt. Altijd de goede kleuren en alles bij de hand. Ik hou ervan!


De dennenappels heb ik gestempeld en met de bijpassende snijmal uitgesneden.


Ook de rietjes mogen niet ontbreken net als doillies
Die kunnen je pagina net even mooi afmaken.


Hier getracht op het hele project op een foto te krijgen. Dat is op zich gelukt, maar geeft totaal geen goede indruk van dit onwijs gave project. Dus eigenlijk is mijn advies: ga deze ook eens maken!! 
Het is zoooooo leuk!!


Aan de zijkant heb ik suede koord gedaan en dat samengebonden met wat bedels.  
Om het project af te ronden een etiket op de achterkant zodat iedereen kan zien dat het handmade is.

Ik hoop dat jullie dit project leuk vinden en wie weet kom je het binnenkort eens live op een beurs bewonderen.

Groetjes,
Yvonne

4 opmerkingen: