maandag 20 december 2021

Kerstcadoosje

 

 Hoi allemaal,

Gezellig dat jullie allemaal weer meekijken op mijn laatste blog van 2021. Ik vind het altijd leuk als ik met kerst op bezoek ga om iets zelfgemaakts mee te nemen.

Voor deze kerst heb ik dit kerstcadoosje gemaakt.


Ik gebruikte een kraftdoos als basis.
De deksel en de bodem van de doos heb ik beplakt met Mintay Home for Christmas papier
Ik heb dit gedaan met Dutch Doobadoo lijm. Op de deksel heb ik nog wat afbeeldingen geplakt uit het knipvel wat bij het papier zit.
De stempel komt uit een set van Elisabeth Craft Designs Hello December.

In het doosje zit dit album gemaakt van 1 fruitzak 15,5x29, 2 fruitzakken 13,5x25,5 en 1 vlakke zak 10x15
Het lint is een stuk seambinding.
Aan het lint heb ik een klein labeltje gehangen en het woord memories is uit de Montly overvieuw set van Elizabeth Craft Designs.

Als labels gebruikte ik uitgeknipte plaatjes, bij het Mintay papier zit altijd zo'n vel, en witte labels.
De Believe stempel komt uit Hello december set van Elizabeth Craft Designs.





De wishlist is gestempeld op een wit label. De lijntjes stempel komt uit de Clear stamp note pieces set van Elizabeth Craft Designs

In het Pergamijn zakje zitten nog uitgeknipte plaatjes voor decoratie.

De tekst komt uit de Hello december set van Elizabeth Craft Designs.
Alle randjes van het boekje en het papier heb ik bewerkt met Vintage photo distress inkt

Als laatste zit er in het doosje een kerstster.


De ster heb ik gemaakt van 10 witte blokbodemzakken
De zakken heb ik met het lijmpistool op elkaar gelijmd (lijm in T-vorm), de vorm er ingeknipt en bewerkt met Vintage photo distress inkt en Tumbled Glass oxide spray
Het stuk lint heb ik met dubbelzijdig tape vastgeplakt en ik heb klittenbandrondjes bevestigd om de ster aan elkaar vast te maken.

Ik hoop dat jullie het een leuke kerstcadoosje vinden en wens jullie hele fijne kerstdagen en een gezond en creatief nieuw jaar.

Dikke kerstknuffel
Jolanda 




























2 opmerkingen: