maandag 27 december 2021

Live van Sandra 21-12-2021

 

Goedemorgen allemaal,
Ik hoop dat jullie gezellige kerstdagen hebben gehad, wij in ieder geval wel, heerlijk samen geweest met familie en vrienden!

Vandaag op "derde" kerstdag ben ik aan de beurt om jullie een blog te laten zien.
Deze keer laat ik het project uit de live van vorige week zien.
Wederom een super gezellige avond en het smaakt altijd naar meer dus in het nieuwe jaar ga ik zeker door met het maken van leuke live's.

Het pakketje voor deze live is nog steeds te bestellen en staat HIER in de webshop.

Natuurlijk kan je de live ook terugkijken op op ons YouTube kanaal.




Genoeg gekletst hier komen de foto's!!









En dit was het weer, ik wens jullie alvast een gezellige jaarwisseling toe en tot volgend jaar!

Lieve groetjes

1 opmerking: