maandag 25 april 2022

40 is net nieuwe 20!!

 

Goedemorgen allemaal!

Vandaag laat ik weer een klein cadeautje zien wat ik Kimya-proof heb gemaakt. Ik heb zelf een doosje gemaakt van cardstock in kraftkleur. Het papier wat ik gebruikt heb is van Mintay, Written Memories. Ik heb een sticker ‘Verjaardagskus’ 
op een geschulpte label geplakt en dit aangekleed met een donkerblauw organza lintje en jute bloemetjes. Het geheel zit dicht met een magneetje



Wanneer je het doosje openklapt, zie je een bloemetje bestaande uit graan, bloemen met bolletjes en pluisjes met als vaasje een klein vlak zakje met daaromheen weer een donkerblauw organzalintje gestrikt. Hieraan heb ik een banner gemaakt met daarop 'een bloemetje voor jou' gestempeld, deze stempel is van Gummiapan.
Aan de rechterkant heb ik een pocket gemaakt en daarin een label gestoken die ik met wat designpapier en een stuk papierlint met daarop 'Happy Birthday' heb gepimpt. 







Bij een verjaardag horen ook cadeautjes. Ik heb diverse vlakke zakjes gebruikt om wat cadeautjes in te pakken. Hier heb ik diverse stickers voor gebruikt, 'er is er een jarig, hoera hoera' 'hoera!', 'jij bent jarig gefeliciteerd' en 'dit leuke pakje is voor jou' en dit heb ik met donkerblauwe organza versierd. 



Dit was mijn creatie voor deze keer!

Tot de volgende!

Liefs,


3 opmerkingen: