maandag 18 april 2022

Feestje in een doosje

 Hallo allemaal, hierbij weer een creatie van mij (Fredy).

Ik heb voor de verjaardag van Femke een doosje met verrassingen gemaakt.

Femke houdt van Flamingo's dus is het roze, roze en nog een roze 😊


Het brievenbusdoosje heb ik beplakt met roze papier. Op de deksel heb ik de kaart geplakt uit het kaartenpakketje.



Met zilveren embossingpoeder heb ik de stempel van Gummiapan van hartjes gefeliciteerd  en de Flamingo bewerkt. De tekst heb ik op de stans van Gummiapan geschreven. De enveloppe heb ik extra feestelijk gemaakt met een Flamingo stans, sticker, strikje en stansje.

De onderzetters zijn van kurk, die heb ik geverfd met gesso en beplakt met servetten. Dezelfde afbeelding heb ik ook gebruikt op de kaart en op onderstaande waxinelichtjes. 


De onderzetters heb ik in een doorzichtig zakje verpakt met een doilie en een sticker
Ook de waxinelichtjes zitten in een doorzichtig zakje en sluit met een sticker.
Wat glitters erbij en je hebt feest in een doosje toch? De paaseitjes kleuren er mooi bij 😉

Dit was mijn blog, ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb om een leuk cadeautje te geven of op te sturen.

Groetjes Fredy

2 opmerkingen: