maandag 22 augustus 2022

Clutch

 

Hallo allemaal, 

het is mijn beurt weer voor het blog, ik heb gekozen voor de Clutch. Deze heb ik gemaakt tijdens een extra live op Facebook in de groep Creatief met Kimya verpakkingen. Het filmpje is ook te zien op het YouTube kanaal van Kimya: https://youtu.be/-PaKTcTIybA

Nu vraag je je misschien af, wat is een Clutch? Het is een avondtasje zonder handvat en schouderband. Het basispakketje is nog te bestellen op de website van Kimya.

De basis bestaat uit vlakke zakkengrijsbord en een stukje kraft papier


Hier zie je de voorkant van de Clutch, ik heb het designpapier en het junkjournal van Craft O'Clock gebruikt. Het geheel heb ik aangekleed met een rietje, een bloem, een stukje hempcord, een stansje van Gummiapan en wat droogbloemetjes. Onderaan heb ik nog een tekst uitstanst van glitterpapier.


Dit is de binnenkant, er zijn 3 vakjes om leuke goodies in te doen. Op de twee onderstaande foto's staat het kleine boekje dat ik gemaakt heb van de overgebleven stukjes van de zakken. Hier zitten 2 labels in, het geheel heb ik leuk versierd met designpapier, een sticker en een bijpassend strikje.




Dit label heb ik ge-embost en met gilding wax  bewerkt. Leuk effect krijg je dan hè?


Op het pergamijnzakje heb ik het leuke stansje van Gummiapan geplakt zodat je de bloem van het desinpapier ziet. In het reageerbuisje zitten droogbloemetjes en pailletten.


De waxinelichtjes heb ik bewerkt met bijpassende servetten, ik heb ze verpakt in een 
pp zakje met een stukje designpapier erachter. De leuke sticker maakt het cadeautje af.


Hier zie je de complete inhoud bij elkaar. De binnenkant van de Clutch heb ik versierd met roze bloemetjes en jute bloemetjes. De Clutch sluit met klittenband.


Dit was mijn blog, vonden jullie het leuk? Laat gerust een reactie achter!

Tot de volgende de keer,
 groetjes Fredy

  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten