maandag 9 januari 2023

Housewarming Gift


Goedemorgen!

Vandaag mag ik het nieuwe jaar openen met het eerste persoonlijke blog van dit jaar. 
Deze keer heb ik een housewarming gift gemaakt voor een soort van overbuurvrouw die verhuisd is. Ingewikkeld verhaal, maar daar gaat het nu niet om. 😂

Ik heb een brievenbusdoosje gepimpt met diverse gouden zakken, een glimmende zak, een gouden zak met stipjes en zwart gouden zakjes met takjes. De zakken heb ik gemat met zwart kraftpapier. Ik heb 3 verschillende soorten gouden lintjes gebruikt, nastro Midagoud suberb glitter en gouden kant. Hierop heb ik met de sint jakobsschelpen van Gummiapan wat zwart en gouden cirkels uitgestanst en eronder heb ik een stuk kaasdoek gebruikt. Op alle cirkels heb ik een etiket met 'een vrolijkheidje' geplakt.
Ik heb nog een strik gemaakt met shining organza goud en hierop een gouden satijnen strik met plakparel geplakt.
Het alfabet 'San Francisco' van Gummiapan is ideaal om in dit geval  'verhuisdoos' te leggen en met de cirkelcijferstansjes heb ik hun huisnummer gemaakt. Op de hoekjes heb ik de 'old photo corner' geplakt. 



In het doosje zitten een paar kleine, zelfgemaakte cadeautjes. Een huisje met als basis kraft karton bekleed met de zwart gouden zakjes met takjes. Ik heb hierin een uitsparing gemaakt waar precies een reageerbuisje in past. Deze heb ik gevuld met roze bloemen met bolletjes en deze heb ik vastgebonden met een klein stukje goud flaxcord.







Voor het andere cadeautje heb ik een kurkenonderzetter gebruikt en deze aan de ene kant goud gespoten en de andere kant heb ik zwart geverfd met zwarte gesso. Ik heb er een uitsparing in gemaakt voor een waxinelichtje, hieromheen heb ik een lintje gebonden.
Aan de linkerkant heb ik was pluisjes, bloemetjes met bolletjes vastgebonden met het gouden flaxcord. Eromheen heb ik een doosje gemaakt met kraftkarton en de deksel is van mica. Erin heb ik een stuk roze vloeipapier gelegd. Eromheen heb ik als extra sluiting en gewoon voor de leuk een lintje gestrikt.






Ik heb ook nog een klein fotostandaardje gemaakt met een stukje zwart kraft karton en gepimpt met een stukje zwart gouden zak. Ik heb even een stuk zak met klem eromheen gevouwen i.v.m. de privacy. Ik heb de foto op een stuk zwart kraft karton geplakt met een gouden hartjessticker met stippen erop.



Als laatste nog een kaartje erbij, hier heb ik een stukje valentina lint in het wit gebruikt, een wit rietje met gouden sterren en mijn cadeautje is af.



Wat vinden jullie ervan?

Ik vind hem geslaagd geworden, ik hoop dat de ontvanger er ook blij mee is.

Dit was hem weer voor vandaag!

Tot de volgende..

Liefs,

3 opmerkingen: