maandag 2 januari 2023

Terugblik DT team

Goedemorgen allemaal,

Welkom op het Kimyablog, wij willen iedereen een gelukkig gezond en creatief nieuw jaar toewensen! 

Als het goed is zijn de oliebollen weer op en de glitters van oud en nieuw weer opgeveegd en is iedereen weer nuchter na alle champagne.

Ook dit jaar doen we weer een terugblik op 2022. In het kort vertellen we even over het afgelopen jaar en wat ons allemaal bezig heeft gehouden. Onze designteam dames laten allemaal hun mooiste project zien. 

Pak er lekker een kop koffie of thee bij en lees lekker mee.


Femke

YES! We did it!

 

In de terugblik en vooruitblik van 2021 heb ik het over deadlines voor 2022, nou deze deadlines hebben we gehaald en met een dikke glimlach! Precies op de helft van het jaar hebben we een feestje gegeven, taart gegeten en een dansje gedaan, EINDELIJK!

 

Het is een jaar geweest met vele afsluitingen maar ook zeker met vele deuren die open zijn gegaan. Mijn meiden, Kimmy en Yael zitten echt top op hun plekkie. Beide gepassioneerd in hun (school)baan en bezig met hun toekomst, eindelijk de neuzen in de juiste richting, heerlijk!

 

Na de doedag 25 juni hebben we een tijdje rustig aan kunnen doen, even pas op de plaats zodat we het najaar weer aan de slag konden met de beurzen in het land. We zijn weer uit de startblokken en wat fijn was dat! Elke beurs weer omringt met “mijn” DT meiden,  onze klanten en onze mooie merken. Ons exclusieve merk Gummiapan is met een maandelijkse release gaan werken en wij zijn aangehaakt en hebben het assortiment verdubbeld.


Dit jaar is er 1 wijziging geweest in ons DT team, Lisan heeft ons team versterkt! We hebben Lisan leren kennen op de Kreadoe en de meiden zijn haar aan het klaarstomen voor ons team. Haar eerste filmpje is gemaakt, de komende doedag is ze present en de tips en tricks worden uitgewisseld in de groepschat.

 

Al met al, helemaal op ons plekkie! Hard werken en met een dikke glimlach naar het werk en naar elke beurs. Den bosch, Rijswijk, Kreadoe in Utrecht en De sporthal in Venray, zoveel mooie mensen weer gezien en gesproken. Ook dit jaar weer deze beurzen op het programma, we beginnen in maart in Den Bosch en gaan zo door naar Rijswijk en de lente editie van de Kreadoe. Nu al zin om al die leuke mensen weer te zien.

 

Goals voor dit jaar? Genoeg goals, koesteren wat we nu hebben, familie, vriendinnen en iedereen die mij blij maken omarmen. 2023 kom maar op, we hebben het dit jaar gedaan en 2023 doen we het gewoon weer! Positive vibes!

 

Jolanda, Fredy, Yvonne, Beate, Kim en Sannie, DANK jullie wel voor jullie zijn, dikke dikke dank je wel. En Lisan, welkom in ons team!

Voor iedereen de beste wensen, enjoy 2023!


Sandra

Mijn jaar was gewoon oké dit jaar hihi, heel veel leuke dingen gedaan zowel in de privé sfeer als op creatief gebied. Het begon in januari met corona wat dan weer wat minder leuk was maar daar zijn we gelukkig goed van bijgekomen. Privé leuke dingen gedaan zoals een weekend weg met de leukste buurtjes, eindelijk met de caravan naar Zuid Frankrijk kunnen (waar het vervolgens te heet was hahahaha) en als klap op de vuurpijl hebben we in oktober onze pup Rocky opgehaald, wat is dat genieten zeg zo'n lief (ondeugend) klein beestje in huis.

Creatief hebben we weer volop beurzen mogen draaien, wat fijn om iedereen na zo'n poos weer echt te kunnen zien, ook dit was en is weer genieten, net zoals de doedag weer terug was wel in een iets andere vorm omdat online workshops volgen gewoon echt in is tegenwoordig maar ook dat loopt gewoon weer en over 2 weekjes is het gewoon weer zover.

Wat ik echt het aller aller aller leukste vind zijn de cadeautjes weken, ik heb afgelopen jaar weer aan een aantal thema's mogen bijdragen en degene die me het meeste bijbleef was de koffie/thee week, wat een enthousiasme voor dit thema en wat een pakketjes verkochten we, we moesten hem een week uitstellen omdat ik corona had en ik de filmpjes nog niet kon opnemen, uiteindelijk lukte het natuurlijk maar man man wat een stem heb ik in die filmpjes te erg hahahaha.

Dan mijn mooiste/leukste/tofste project, altijd moeilijk want ik vind alles de moeite waard om te laten zien hahahaha, maar oké ik moest een keus maken dus werd het............


Mijn stoffen album, deze vond ik erg leuk om te maken en ik kreeg er geweldige reacties op, ik maakte hem zelfs nog eens voor een workshop in een totaal andere stijl.

Verder wil ik Femke bedanken voor alles, de spulletjes die we krijgen de gezelligheid op beurzen en de slaapplek als het te ver is om heen en weer te rijden en altijd een luisterend oor, blij met een vriendin zoals jij!

Ik wens jullie allemaal een bijzonder creatief maar vooral gezond 2023

Kim

Goedemorgen allemaal, het nieuwe jaar is weer begonnen! 💕
We trappen af met een terugblik op 2022, mijn terugblik is in één woord te beschrijven, druk! 
Door alle drukte heb ik helaas minder tijd om te freubelen, maar dat komt hopelijk wel weer.

De leukste dingen van afgelopen jaar zijn toch wel de beurzen en de doedag die ik meegedraaid heb. Helaas kan ik niet met veel beurzen meedraaien, maar als ik er ben, vind ik het altijd een feestje! 
De doedag van afgelopen jaar kon gelukkig ook weer fysiek en ons project vond ik echt heel gaaf! 
De cadeautjes vind ik ook altijd leuk om te verzinnen en te maken en ik heb wat leuke cadeautjes bedacht, al zeg ik het zelf. 😂

Mijn mooiste creatie van afgelopen jaar vind ik eigenlijk het doedag project, maar ik kies toch voor mijn gouden project. 



Femmie, baas, bedankt dat ik onderdeel mag zijn van het DT-team en voor alles wat je voor mij (en ons) doet. Ik geniet er nog steeds van!
Hopelijk volgen er nog vele jaren! 😆

Voor alle lieve, leuke en gekke Kimya volgers, dank je wel, zonder jullie zou het minder leuk zijn om dingen te verzinnen en jullie enthousiasme geeft energie!

Een heel gezond, gelukkig, liefdevol en vooral een erg creatief 2023 toegewenst!

Liefs, 

Kim 💖


Yvonne

Lieve allemaal, wat was het een jaar weer. Dankjewel 2022. Veel leuke dingen gedaan en gezien. Lekker met manlief een paar b&bs bezocht. Naar de kerstmarkt in Bremen geweest. Super leuke beurzen gedaan met Kimya. Weer heel veel mooie projecten gemaakt en bewonderd van de DT leden en de leden van deze geweldige groep. M’n werk is super leuk en de waardering die ik daar van krijg is hartverwarmend. Wat was dat leuk. 

Maar er gebeurden niet alleen leuke dingen in 2022. Ik heb wat lieve mensen om me heen verloren in de familie en 2 vriendinnen veel te vroeg verloren. Dat heeft me een flinke knauw gegeven. M’n hondje werd enorm ziek en we waren even bang dat ze het niet zou redden, maar ze is gelukkig weer opgekrabbeld en is weer de prinses op de erwt. Hopelijk blijft ze nog een poosje bij ons.

Voor 2023 hoop ik dat ie voor iedereen gezond, gelukkig en creatief is. Hopelijk komt er een einde aan alle ellende in de wereld en gaan we weer terug naar het ‘normaal’ dat we gewend waren. 

M’n tofste project is altijd lastig om uit te zoeken want ik maak ze allemaal met liefde. Als ik er dan 1 moet uitzoeken waar ik heel veel leuke reacties op heb gehad dan is het de Halloween kast. Ik hoop nog veel projecten te kunnen maken voor Kimya om jullie te inspireren. Gelukkig en creatief nieuw jaar allemaal!



Beate

Tja 2022 was een goed, mooi en creatief jaar. 

Privé ging alles prima, gezondheid goed en wat een creativiteit is er geweest. Blogs, cadeautjes weken, lives op dinsdag, extra live projecten, twee Doe-dagen en natuurlijk alle beurzen. Zo leuk om jullie als klanten daar te ontmoeten, leuke verhalen te horen, complimenten te krijgen en vooral ook jullie enthousiasme mee te krijgen. Dat geeft energie om meer leuke dingen te bedenken en te gaan doen.  Dus voor al onze klanten: dank je wel!

Dan mijn mooiste/leukste/tofste project, altijd moeilijk want ik vind alles de moeite waard om te laten zien. Degene die me het meeste bij is gebleven, is de koffie/thee week, wat een enthousiasme voor dit thema en wat een pakketjes zijn er verkocht!
Het meeste gave project is dan toch wel mijn laatste live project van dit jaar, een laadjes en kleppen project wat ik al voor een blog maakte en wat jullie graag als pakketje wilde zien en dat werd deze versie in winterse sferen. Wil je dit project ook maken? Er zijn nog pakketten te koop :-)



Verder wil ook ik Femke bedanken voor alles; de materialen die we krijgen, de gezelligheid op beurzen en trots op jou doorzettingsvermogen! 

En natuurlijk een dikke dank je wel naar mijn mede DT leden, jullie maken het creatief, gezellig, beetje gek en soms een dolle boel. Maar wat een lol hebben we met elkaar! 

We gaan er ook in 2023 weer een mooi feestje van maken
Ik wens jullie het allerbeste toe en maak er iets moois van dit jaar; wees creatief en blijf gezond!

Jolanda

Het was weer een heerlijk jaar vol met creatieve uitdagingen, leuke cadeau weken, blogs en Tuesday lives. Inmiddels ben ik al behoorlijk handig met de verschillende zakken en alle andere Kimya artikelen. 

Lichamelijk viel het afgelopen jaar wat tegen, in mei begonnen met nieuwe therapie, er is verbetering maar helaas zijn er naast de pieken nog diepe dalen en sta ik momenteel stil.  
Het feit dat ik creatief bezig ben en lid ben van het Design Team helpt wel heel veel om de moed niet op te geven.  
Privé hadden we niets te klagen. Ons accountantskantoor blijft goed lopen. We werken nog steeds samen omdat er niet aan personeel te komen is maar dat redden we met de hoeveelheid werk. 
Verder zijn we deze zomer heerlijk op vakantie geweest met de caravan in Zeist en hebben gelijk geboekt voor dit jaar. 
En als klap op de vuurpijl heeft onze jongste dochter Rebecca eindelijk haar droom appartement kunnen kopen dus over een paar maanden gaan Rob en ik weer verder zoals we begonnen zijn. 
De grootste verandering voor dit jaar zal zijn dat we er halverwege maart een hondje bij krijgen. 
We weten nog niet of het een reutje of teefje zal worden, we gaan kijken welke pup het beste bij onze Mazzer past.  

Voor het mooiste project van het afgelopen jaar moest ik toch wel even hard nadenken, omdat ik zoveel mooie projecten heb gemaakt maar voor mij springt toch wel het lapbook eruit. Ik heb er altijd al één willen maken en ik ben heel blij met hoe hij geworden is. 




Fredy

Wat was het weer genieten, de feestdagen met kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden. Alle versieringen zijn weer opgeruimd en een schoon en fris huis met een bloemetje op tafel is ook wel weer fijn.

2022 is voorbij gevlogen, het jaar dat alle afspraken weer door konden gaan. Ik had me voorgenomen om het rustig te houden want het beviel ons wel, minder afspraken. Maar de agenda stroomde toch weer vol met allelei leuks haha.

Maar er waren ook zorgen om mijn moeder, we hebben heel wat bezoekjes aan het  ziekenhuis gebracht. Gelukkig gaat het nu goed met haar.

Met het popkoor konden we weer optreden, zingen maakt je blij, net als knutselen. Ik ben aardig ingeslingerd in het team van Kimya, zo leuk om met alles mee te doen en de projectjes  terug te zien op de groep. Mijn gratis patroontje van september is massaal door jullie gemaakt, zo leuk! Daar doe je het voor hė? 

In 2023 gaan we gewoon verder met waar we in 2022 gebleven zijn, hopelijk gezond en wel. We gaan weer volop genieten van onze heerlijke kleindochters. Er staan een aantal jubileums op de planning en allerlei andere leuke dingen om naar uit te kijken. Creatief zijn er ook nieuwe uitdagingen met als eerste de Doedag. Superleuk om Femke en de DT meiden weer te zien en jullie natuurlijk ook! 

Mijn mooiste project is de Clutch, ik had hem al eens eerder gemaakt maar nu dus helemaal Kimyaproof ❤ zo veel leuke reacties ook op gekregen!


Ik wens iedereen een geweldig 2023 toe, maak er wat moois van!!

Lisan

Het jaar 2022. Het jaar waar de strenge maatregelen voorbij waren.

Waar ik op werkgebied een grote stap heb gemaakt om na ruim 9 jaar ouderenzorg de switch te maken naar de gehandicaptenzorg. Wat vond ik dat spannend, maar nu een jaar verder mijn beste keus ooit.

Ik hoop in 2023 mezelf verder te kunnen ontwikkelen.

Op creatief gebied ook lekker bezig geweest. Uiteraard ook weer langs de beurzen geweest. En dan mijn hoogte punt, gevraagd worden in het designteam van Kimya! Ik wist niet wat mij overkwam, maar heb dolgelukkig en volmondig ja gezegd!

Ik wil Femke bedanken voor dit geweldige aanbod en warme onthaal. Bedankt voor de gezellige beurzen, spulletjes en samen zijn. Op naar 2023! Met als eerste de doe dag, gezelligheid en de leuke beurzen.

De rest van de DT dames bedankt voor jullie warm onthaal, begeleiding, hulp, tips etc.

Op naar een creatief 2023 met over 2 weken alweer de doe dag. Ik heb er zin in!

Ik heb voor dit jaar 1 projectje mogen maken, dus was de keus voor mij dit jaar niet moelijk. Ik vond het leuk om dit te maken maar des te spannender om voor het eerst een filmpje op te nemen voor jullie.

Ik hoop jullie in 2023 van nog meer creatieve ideeën te mogen doen samen met de rest van de meiden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten