maandag 13 maart 2023

Beursproject voorjaar 2023

  Goedemorgen allemaal,

Vandaag ben ik weer eens aan de beurt voor een blog en ik laat jullie het beursproject voor het voorjaar zien, nu weet ik niet of deze het het hele voorjaar volhoudt want alleen al op de beurs in Den Bosch zijn er heul veul verkocht hihihi, het papiertje is helaas zo goed als uitverkocht maar gelukkig kan je ook een pakket kopen zonder designpapier! En als het goed is is het papier ook weer besteld 


Het is deze keer een vierkant album geworden gemaakt met een papiertje van Craft o Clock "Vintage Love"


Als je het album openslaat zie je links een pocket en rechts een soort waterval die ik gemaakt heb van vlakke zakken.


De pocket sluit met een mooi stuk lint, origineel had ik bedacht dat de pocket met een magneet zou sluiten en deze zitten ook in het pakket, maar toen ik eenmaal bezig was bleek dat de magneet gewoon niet sterk genoeg was hiervoor en dus werd het een mooi gestrikt lint!


In de pocket heb ik een klein album verstopt.


Het album is gemaakt van 2 cd enveloppen en sluit met een mooi zacht syria lintje.


De cd enveloppen heb ik met de flappen aan elkaar geplakt maar wel zo dat er nog een pocket ontstaat, in de pocket zitten 2 witte hangetiketten.


In het album zitten ook nog 2 flapjes en daar gebruikte ik weer vierkante enveloppen voor.

  

Hier kan je zien hoe geweldig mooi dit papiertje is, ik snap wel waarom deze zo populair is!


De waterval sluit weer met een mooi gestrikt lint.


Alle zakken zijn aan de bovenkant open en er zit overal een insteekkaart in.


Iedere pagina gepimpt met wat leuke Kimya spulletjes zoals hier een prikker en een strikje, ook het mooie stukje kant is van Kimya.


Hier een pergamijnzakje met daarop een leuke sticker en een stoffen hartje.


Ik had deze keer ook de helft van de junk journal set van Craft o Clock in het pakket opgenomen zodat je wat extra's hebt om het project te pimpen, deze labels komen uit de set, daarop een stansje met tekst van Gummiapan.


Op de laatste pagina ook weer een stansje van Gummiapan met daarop een bingokaart uit de junk journal set en een mini envelopje met daarop weer een strikje.

Nou dit was mij  blog voor deze week, ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Lieve groetjes,
 

2 opmerkingen: