maandag 6 maart 2023

Baby Boy album

 

Hallo,

Ik ben Lisan en vandaag is het mijn beurt voor mijn 1e blog. Spannend Joh! 

In juni word ik voor de eerste keer tante. Het geslacht kunnen jullie vast wel raden. Voor deze bijzondere gelegenheid heb ik een uitklapboekje gemaakt met het mooie blauwe baby designpapier van Paper Favorites, Baby Boy. Deze is niet standaard op voorraad, maar deze kan wel besteld worden. Ik heb het designpapier gemat op cardstock van Florence met de mooie naam Sky. Ook heb ik het papier  Off White van Florence gebruikt in de maat 30x30, deze is niet standaard op voorraad, maar kan ook besteld worden.
De kaft heb ik gemaakt met kraftpapier. Het album is ongeveer 24,6 x 19 cm groot.
De labels die ik gebruikte zijn de zalmkleurig met de maat 25x50cm. 

Om het project te versieren heb ik op de rug van het album een gelukspoppetje van een hobbelpaard gehangen en op de voorkant heb ik de beer van het designpapier een strik met een speen gegeven. 
De binnenkant heb ik versierd met een slabbetje (sticker).
Ik heb van het cardstock ook een waterval gemaakt. De de kleuren van de waterval heb ik om en om gedaan met de kleuren Sky en Off White. 
Verder heb ik een soort omklapvenster gemaakt en om die te kunnen openen heb ik hem beplakt met koningsblauw shining organza 15mm. Het venster heb ik gemaakt met een stuk mica, zodat er een foto van 10x15 cm in kan.
Ook heb ik een pop up gemaakt waar je foto's in kan plakken. 
Aan de achterkant heb ik een sticker geplakt met handmade with love (deze is helaas niet te zien op de foto). 












Nu is het wachten tot de kleine zich meldt. Ik hou jullie op de hoogte.
Spannend hoor!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn blog te bewonderen. 

Groetjes Lisan 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten