maandag 25 september 2023

Album New York


Goedemorgen, welkom weer op het blog van Kimya! Ik laat jullie deze week mijn creatie zien.

Zoals de meesten van jullie inmiddels wel weten ben ik samen met mijn dochter en vriendin naar New York geweest. We hebben een geweldige tijd gehad daar. Veel gezien, veel gedaan en samen genoten van deze trip. Als herinnering heb ik een album gemaakt.

Hieronder zie je veel foto's, maar helaas is het album lastig om goed te fotograferen. Op de Faceboek groep Creatief met Kimyaverpakkingen zal ik nog een filmpje plaatsen waarbij het beter te zien is. 

Als basis heb ik een suikerzak genomen en deze links en rechts gerild zodat je al een soort boekje krijgt. Aan de linker open kant heb ik een envelopflap gemaakt uit designpapier en deze sluit met een klittenbandje. Alle open stukken van de suikerzak heb ik dichtgeplakt, behalve het gedeelte waar de zak met venster in gestoken zit. Zoals je op de foto's kunt zien, zit deze er los in met het blok gedeelte. Achter het venster heb ik een foto geplakt en de klep sluit met een magneetje. In de zak zit een klein albumpje gemaakt van labels. Aan beide kanten heb ik een loonzakje met de flap tussen de opening van de suikerzak geplakt. Onder het linker loonzakje zit een watervalletje van drie kleine loonzakjes. In het midden heb ik dan nog twee vierkante envelopjes geplakt, zodat ze tegen elkaar aansluiten. Aan de rechterkant heb ik een puntzak bevestigd en zo gevouwen dat je een dubbele pocket krijgt. Deze kan open en dicht geklapt worden en sluit met een magneetje.

Ik heb het album bekleed met het designpapier van Craft O'Clock. Door het hele album heen heb ik washitape van New York en het bijpassende suede koord gebruikt. Bij verschillende foto's heb ik de filmstrip en het raam van Gummiapan geplakt.




















Dit was mijn bijdrage voor deze keer, bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Fredy 



 

2 opmerkingen: