maandag 17 juni 2024

LOVE is in the air

 Hoi hoi

Welkom op het blog van Kimya!

Deze week weer een projectje van mij. Afgelopen weekend is er een vriendin van me getrouwd, ik ken haar vanuit de hobbywereld en ze verwachtte natuurlijk een enorm project van me.
Het liefst wilde ze het prieel , alleen zag ik dat niet helemaal zitten :-)
Dus een lief klein album met het mooie papier van Mintay: Bohemian Wedding, want het moest naar mijn idee vooral niet te zoetsappig worden.

De basis is gemaakt van twee fruitzakken van 14 cm breed, die ik heb gerild en daarna deels op elkaar heb geplakt, zodat er mooi klepje aan de voorkant ontstond en er aan de binnenkant de binding was voor de pagina's. Op de voorkant sluit het album via het klepje met een mooie bronzen sluiting.
De pagina's heb ik gemaakt van drie vlakke zakken van 10x15. Die heb ik op de korte kant stukje omgevouwen en vastgeplakt, de lange kant die overbleef heb ik opengesneden en zo passen de pagina's precies over de binding heen.
Verder heb ik nog een paar loonzakken van 95x145mm gebruikt, eentje voor een deel als pocket en de andere twee als flapjes op de achterste pagina.
In de pocket op de eerste pagina zit een heel fout souvenirtje, toevallig ken ik de plek waar ze ten huwelijk is gevraagd heel goed. Dus toen we afgelopen mei in Griekenland waren heb ik een puzzel koelkastmagneet gekocht en die in stukjes in een pp zakje gedaan; hebben ze wat te doen haha.

Ik heb gebruik gemaakt van verschillende leuke stempeltjes: twee voor een huwelijk van CraftEmotions: 5060 en de 5061, de minicamera's van Craft&You en van Gummiapan: Together is a wonderful place to bee en Memories are stiched with love.

Kijk en geniet mee!
Ik heb de foto's even verborgen :-)





Groetjes Beate





Geen opmerkingen:

Een reactie posten