maandag 23 september 2024

Beursproject najaar 2024

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag de beurt aan mij om weer een Kimya project te laten, dit keer het beursproject!

Sommige van jullie zullen deze misschien al gezien hebben op de afgelopen beurzen en misschien heb je hem zelfs al gekocht!

Nu dus de uitgebreide fotosessie van het project hahaha...

Het is een album in een tasje, het tasje is natuurlijk een beetje verbouwd, zo heb ik er onder andere een klep aan gemaakt.

Het project is gemaakt met het papier van Mintay "Autumn Splendor"

Je kan het pakket in 2 versies kopen, 1 versie met designpapier maar mocht je nou denken ik heb nog genoeg leuke papiertjes of ik wil heel graag een andere kopen dan hebben we er ook een zonder designpapier!


Het album is gemaakt van kraft en blokbodemzakken en ik heb een bijzondere binding gemaakt van touw.


Ik heb niet zo heel veel tierlantijntjes gebruikt in dit project want het papier is echt super mooi en heeft niks extra nodig!



Op de eerste pagina zit een verborgen bodem waar je nog een klein boekje of zelfs een cadeautje in kan doen!





Kijk dit super toffe stansje van Gummiapan een mini filefolder en deze kan echt open he, ik stopte er 4 minilabeltjes in.




Op de laatste pagina maakt ik van een fruitzak nog een uitklapgedeelte zodat je nog meer ruimte hebt om bv te journalen of foto's te plakken.

Zo dit was de fotosessie, leuk is tie geworden he, mocht je hem nog in het echt willen zien dat kan hoor, in Hardenberg, Venray, Utrecht en Rijswijk staat ie gewoon nog te shinen op de kraam hoor.
Kopen via de webshop kan ook nog hier met papier en hier zonder papier.
Denk eraan dat als je hem in huis hebt dat je een mailtje stuurt naar kimya om de link naar de werkbeschrijving (filmpje) te krijgen!

Wat vinden jullie van het beursproject....

Lieve groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten