donderdag 9 april 2015

Boekje in een doosje



Hallo lieve blogsters en misschien ook wel bloggers ;)

Het was mijn beurt om weer wat te laten zien aan jullie gemaakt met
diverse leuke spulletjes van Kimya Verpakkingen.
Maar het gaat niet alleen om verpakkingen..ze hebben veel meer leuke dingen waar
wij als kaarten maaksters of als scrap-sters best mee uit de voeten kunnen.
Ik heb deze keer een boekje in een doosje gemaakt.
In het boekje heb ik allerlei vriendschaps- teksten verwerkt.


De foto hierboven is het eindresultaat..en hoe dit tot stand is gekomen zal ik 
met diverse stappenfoto`s laten zien en beschrijven.


Eerst ben ik begonnen met het maken van een accordeon boekje.
Ik heb een strook van 13 x 30,5 gerild op 13 en 26 cm
Het overige stuk heb ik de volgende strook aangeplakt.
Om en om zodat het dus een soort accordeon wordt.


Al deze pagina`s heb ik bekleed met design papier. 
Alleen aan de voorkant. Vervolgens heb ik de vouwen waar dus geen designpapier zit
dichtgeplakt. Nu heb je dus een boekje.


Het versieren kan beginnen en dit heb ik gedaan met aan de linkerkant een strook
juteband, een stansje van een hartje en een lang labeltje.
Alles rondom een mooi plaatje met rozen.
Aan de rechterkant heb ik een ronde stans verwerkt waar
ik een tekst op heb gestempeld die ook van het Noor merk is.
Verder als versiering heb ik een knoopje gebruikt en bloemetjes.


De volgende pagina heb ik ook voorzien van een mooi rozen plaatje.
Deze heb ik op een taartkleedje ( Doily) geplakt.
In de hoek een sticker van Kraft en wat labeltjes.
In de hoek een swirl van Noor!Design en een klein labeltje met een knoopje.
Aan de rechterkant heb ik een randstans van Noor verwerkt met een leuk
klein kantje erop. Hier zit ook weer een leuke vriendschaps- tekst op
Samen met een klein Kraft hartje en wat bloemen.


Op deze pagina`s heb ik een stukje van een wire stans geplakt.
En weer een mooi plaatje. Aan de linkerkant heb ik nog een strook jutekant 
verwerkt met een stansje  erop.
Aan de rechterkant een harten stans en een Kraft label in de vorm van een
hartje. De libelle is gemaakt van lichtgewicht klei.


En de laatste twee pagina`s heb ik voorzien aan de linkerkant met een tekst
Die heb ik op een sierstans geplakt. En aan de rechterkant heb ik twee
bloemenplaatjes en een label met de tekst 100% handmade for you.
bovenaan de label nog een klein stukje kant en onderaan een klein knoopje.


 



Zo zijn alle pagina`s gevuld en is het een soort vriendschaps-boekje geworden.
Dit boekje past dan weer en een doosje met een venster,



Dat doosje heb ik natuurlijk ook versierd.
In de rechteronder hoek heb ik een paar rozen geplakt en een bosje takjes.
Aan de linker onderkant nog een leuke zwart - wit sticker
met de tekst Handmade with love.


Leuk toch zo`n bosje takjes tussen wat bloemen.
Ik heb er een roze touwtje om gewikkeld.
Het origineel is met een gouden wikkel.


De zwart-witte tekst sticker.


En de rand van het doosje heeft een mooi lintje gekregen.
Hierin zit elastiek zodat het een ruffeltje heeft.


Op het doorkijkje van het doosje heb ik met witte stempelinkt
een tekstje gestempeld.
"One rose say`s more than a dozen".


En dit is de voorkant van het boekje.
Het geheel sluit met een stik die ik aan de zijkant heb vast gelijmd.
Ik heb een stans uitgestanst en hier een plaatje met 
rozen in verwerkt. Een mooi kantje aan de rechterkant en wat bloemen aan de linkerkant
geeft het wat extra versiering.


Tussen de bloemen heb ik een strikje verwerkt van kant en daar op een knoopje.
En hoe leuk zijn die kleine flesjes...hier heb ik de kleinste maat tussen geplakt.
Ook het kleine labeltje heb ik voorzien van een klein tekst stickertje.

En dat was "the story of" het doosje.
Ik hoop dat je het leuk vind.
Zo zie je dus dat je heel veel leuke spulletjes van Kimya kan 
combineren met diverse hobby`s

Ik wens je verder een fijne dag en graag tot gauw,

Liefs  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten