donderdag 30 april 2015

Golden Oldie!

Het werd weer tijd voor een nieuwe GOLDEN OLDIE - Een oude workshop in een nieuw jasje gestoken. Dit keer gemaakt van 4 paperbags (fruitzakken)


Het papier wat ik gebruikt heb is een nieuw papierblokje van Noor! Design- Botanical.
Dit is echt een super leuk en anders dan anders want nu zitten er ook vellen met labels in en postcards.. Ik vind dat ideaal bij het maken van boekjes.


Ik heb de plaatjes van Pion design gebruikt, deze zijn tijdloos en dus altijd te gebruiken. Het plaatje heb ik in de mal geschoven met 1 punt eronder geschoven..
Alle scrappies heb ik bewerkt met bruine inkt en met de distresser oud laten lijken.
Ik heb hier het witte jute achter geplakt en het leuke houten hand made erop gedaan.
Natuurlijk kan ik het niet laten om de kleine labels her en der te gebruiken. Op het kleine flesje heb ik een geponst hartje geplakt.

 
 Op de tags heb ik een tekst gestempeld van de friendship stempelsheet. En her en der wat stempeltjes van de sending messages sheet. Op een tag kun je geweldig je restjes papier kwijt!


 De ronde vlinder stans blijft wel een favoriet van mij... ook hier heb ik een deel van het plaatje erachter geschoven. Wat losse oranje vlinders eromheen gestanst en ja ja kijk eens de nieuwe viewmaster stans heb ik erachter verwerkt.  Een stukje kant heb ik op het grove jute geplakt en ja weer een kleine label erachter geschoven.
Op het kraft hartje heb ik een bijpassende tekst gestempeld met een kantje erdoor gestrikt.


 Ook hier weer de een tekst deze is van de there are no little dreams sheet en de sending messages.  


 Ja de mooie sierstans mag niet ontbreken bij die mooie vintage plaatjes..  met een postzegel tekst op een label erbij , een doily en de tekst 100% awesome van het papier weer heel gemakkelijk een pagina klaar. Naast het plaatje heb ik van dat mooie lint geplakt wat een beetje rimpelt. De smalle bindertjes met tekst pas hier precies op!  Met een knijper heb ik weer een klein labeltje verwerkt!
 Links heb ik een kraft hartje geplakt met daarop de handige handmade stikkers. Een houten hartje vond ik ook nog en past er perfect bij!

.
En nog een klein labeltje!!


 Hier heb ik de ronde cirkelmal achter het plaatje verwerkt en heb de bloemen stansen weer onder het stof vandaan gehaald. Leuk in de papiertjes van het blok gemaakt. Achter het plaatje heb ik weer wired mesh geplakt en alweer die steeds terugkomende mini labels! De banner tekst heeft een mooi plekje over het plaatje gekregen met wat bloemen eronder. De filmstrip is van Tim Holtz .
  


Hier nog een kraft  hartje geplakt met  een passende tekst .Ik heb weer met plezier dit albumpje gemaakt van paperbags. 

Liefs Tiets xx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten