donderdag 16 april 2015

Vensterdoosje

Lieve Kimya fans,

Vandaag een post van mijn hand.
Ik heb gekozen om het mooie venster doosje van Kimya te bewerken.
Een prachtig kwalitatief doosje.
Dat eigenlijk van zichzelf al zo mooi is,
dat het zonde is om helemaal te beplakken.


Dat heb ik dus ook niet gedaan!
Ik heb het doosje aan de buitenkant alleen voor zien 
van mooi plooiband met daarop mooi geel rozenband.
Het deksel is zo bewerkt dat je er nog doorheen
kunt kijken een aan de binnenkant kunt zien wat erin 
het doosje gebeurd!


Hierboven een foto van het mooie plissé band met daarop het rozenband.


Het mooie papier is van de Flower Delight lijn van Studio Light.
Ik heb de onderkant van een A4 designpapier afgescheurd en 
dit deels over het venster geplakt.
Deze strook papier was mijn uitgangspunt voor het deksel,


De binnenkant is ook bewerkt met deze mooie lijn.


Door het gebruik van verschillende stansjes kun je zo'n
mooi geheel creëren.


De binnenkant van het doosje heb ik eerst voorzien van Cardstock.
En daar nog opgebouwd met mooie stansen en een stans plaatje
uit de Flower Delight lijn van Studio Light.


Tot slot nog even een foto van mijn favorieten strik.
Zo gaaf om op creaties als deze te gebruiken.
In combinatie met de mooie rolroosjes van Noor design en de takjes heb je
een prachtige toef op het deksel.
Ik hoop dat jullie het weer een leuke creatie vonden.
Ik ben inmiddels aan het brainstormen voor de volgende 
creatie voor op dit blog.

Fijne dag allemaal en lieve groetjes 
Noriko

Geen opmerkingen:

Een reactie posten