donderdag 24 december 2015

Kijkdoosje van een gourmettasje

Hallo allemaal,

Ik heb deze keer een kijktasje gemaakt van een gourmet venster kraft tasje


Deze zien er zo uit..... En nu ziet hij er zo uit....


Ik heb eerst de voorkant losgesneden, zodat ik de binnenkant kon beplakken met dp papier en het winterlandschap er in kon maken.



De sneeuwpop heb ik gemaakt van foamball clay, dit heb ik ook op de bodem gebruikt.
Ik heb er een klein dorpje van gemaakt en als je goed kijkt zie je de kerstman ook nog!

Ook de buitenkant heb ik beplakt met dp papier


Wist je dat je bij kimya ook een patroonblad kunt kopen voor dit tasje zodat je je dp papier precies op maat kunt maken. Erg handig!
Aan de zijkant en achterkant heb ik geen dp papier gebruikt, omdat ik de natuurlijke uitstraling van het doosje ook mooi vindt om te laten zien.



Op de achterkant heb ik diverse linten gebruikt en een kerstboomtag met een kraft etiket erop.

Op de bovenkant van het tasje heb ik een gezellige toef gemaakt.



Met lint, bloemen, dennenappels, kraftlabel, engeltje, besjes en een mooie strik.



De engel was wit met rode stippen met gesso heb ik haar helemaal wit gemaakt, en op de het hartje een bedeltje van een kerstboom.


Liefs, Desiree


Geen opmerkingen:

Een reactie posten