maandag 14 december 2015

Merry Christmas!

Vandaag heb ik een kant en klaar kraft doosje opgepimpt. Soms heb je iets in je hoofd en dan wordt het totaal anders. Ik wilde iets met een stempelafdrukje doen, maar toen ik het kerstpapier van Authentique tegen kwam wist ik het dit gaat het worden. De deksel van het kraft doosje heb ik beplakt met designpapier. 


Het leuke van deze doosjes is dat ze in verschillende maten verkrijgbaar zijn. Het paperpad blokje bevat ook allerlei leuke kerstplaatjes en daarvan heb ik er twee uitgezocht. Onder het plaatje heb ik een mini envelop geplakt en daarboven op een stukje Merry Christmas lint bevestigd
Aan de onderkant heb ik een stukje groen crocheted lace geplakt.


Aan het plaatje van de kerstman heb ik met een mini knijpertje twee kerstbelletjes vastgezet.


Daarboven op weer een houten knoopje geplakt waardoor ik rood/wit touwtje doorheen heb geknoopt. Deze heb ik ook rondom de deksel bevestigd.


Er zijn ook verschillende leuke rietjes verkrijgbaar in verschillende kleuren. Voor mijn doosje heb ik de rode variant gebruikt. Ik hem hem eerst op maar geknipt. Aan het rietje heb ik een zwart labeltje bevestigd met een stukje dun touw. Daar bovenop heb ik een klein stukje lint met sneeuwvlokjes geplakt. Ook heb ik nog een ster kraftlabel hieraan bevestigd.


Veel liefs,
Jolanda


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje heb je opgepimpt heel mooi met leuke spulletjes.
    Dit heb ik ook hoor heel veel je denkt aan iets om te maken en dan word het helemaal anders hi
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super dat doosje is echt heel mooi gepompt gr Toos Jansen

    BeantwoordenVerwijderen