woensdag 2 december 2015

Kimya DT dag!

Al maanden van te voren hadden we als team een DT dag ingeplant en afgelopen zaterdag was het da zover...  Omdat ieder DT lid de dag weer op zijn manier heeft ervaren en heeft geshopt kun je nu op al onze eigen blogs het verslag lezen!!

Natuurlijk moest er ook een groepsfoto gemaakt worden!
Achterste rij van links naar rechts: Cindy, Sandra,Desiree, Miriam Christa
middelste rij van links naar rechts: Femke, Martine, Tiets, Margreet, Jolanda
zittende rij van links naar rechts: Lianne, Esther Rachelle, Morgan

Hieronder vind je de links van alle team leden..dus een klik erop en je kunt hun verslag lezen,

Tiets 
Christa
Martine
Sandra
Cindy
Lianne
Jolanda
Desiree
Margreet
Esther

En we beginnen hieronder met het verslag van
 Miriam.

EINDELIJK is het dan zover zaterdag 28 november 2015
DESIGN TEAMDAG van KIMYA VERPAKKINGEN

Het is kwart voor 7 als mijn wekker gaat … opstaan, kost me vandaag minder moeite dan normaal
Tja, hoe zou dat nu toch komen …hihihi we hebben er zin in, half 9 vertrek ik richting Arkel
De reis verloopt vlotjes, zeker met mijn favoriete muziek dat uit de luidsprekers galmt.
Half 10 parkeer ik netjes mijn auto voor het prachtig Kimya pand.

Femke is ook net gearriveerd, we lopen samen naar binnen….Het is meteen gezellig.
wauwww wat een boel spullen heeft ze zeg je kijkt je ogen uit.
Eerst maar eens de meiden begroeten uuhhh uitbundig knuffelen bedoel ik …. Sommige kende ik al, maar sommige had ik nog nooit ontmoet.
Het voelt meteen Super  “ Één Team”  !!!!!  dat beloofd wat voor vandaag! 

Femke had voor ons een pakketje klaar gelegd een mooie rode kersttas met een enveloppe erop
En ja er zat een opdracht in …HANDLETTERING …nog nooit gedaan, maar alles moet je een keertje gedaan hebben in je leven ………


Weer iets geleerd vandaag! Niet slecht al zeg ik het zelf!!!!
Op naar het volgende…… SHOPPEN …….oohhh wauwww wat een berg spullen en ja ik voelde me als een kind in een snoepwinkel, heerlijk.
Gelukkig had ik ook een lijstje gemaakt wat er zeker mee naar Eersel moest.


 Na een lekker lunch waar Femke voor had gezorgd ….Was het de hoogste tijd om alles even door te nemen wat er staat de gebeuren in 2016
En neem maar van mij aan ….Het wordt weer een TOP jaar voor Kimya Verpakkingen!
Daarna nog even shop tijd …..gelukkig want ik had nog niet alles kunnen bewonderen.


Als afsluiter van deze geweldige dag zijn we met het hele Team lekker uit eten geweest!
Moe en zeker voldaan ben ik om 19.00 weer naar Brabant gereden.
Meiden Super bedankt voor deze geweldige dag, Ik heb genoten.
Ik denk dat we trots mogen zijn op dit super leuke gezellige en motiverende Team!
Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen