dinsdag 22 december 2015

Reindeer noses!


Je ziet een leuk idee op Pinterest, maar dan stuit je tegen een volgend probleem. Je kunt geen geschikte potjes vinden. Even een oproep doen bij de dames van het team en het idee kon verder uitgevoerd worden. 



Als basis heb ik een hoge Olvarit potje gebruikt. Daarover heen heb ik een strook van 5 cm bruin papier geplakt. Ik heb er twee wiebeloogjes van 12mm opgeplakt en als neus heb ik een glitter pompon van 1cm gebruikt. Op de deksel heb ik eerst een aluminium rondje uitgestanst en daarna erboven op geplakt. Ik heb rondom de deksel nog een stukje rood stippel lint geplakt. Deze heb ik eerst door de midden geknipt. Van bruine chenille heb ik twee geweien gemaakt en met een lijmpistool erboven op bevestigd. Binnenin de potjes heb ik Maltesers gedaan.



 Aan één gewei heb ik nog een klein labeltje met tekst/rendier plaatje bevestigd met rood/wit sisaltouw. 


Om het geheel leuk te aan te kleden heb ik het potje in een transparante zak met blokbodem verpakt. De bovenkant heb ik nog wat opgepimpt met een tekst en belletjes.

Liefs, Jolanda

1 opmerking:

  1. Super leuk gedaan weer, echt een christmas present...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen