donderdag 16 juni 2016

Baby-doosje, hoera een zoon!

Deze keer heb ik gekozen voor een hard kraft doosje met venster.
De randen van het doosje heb ik eerst be-inkt, daarna heb ik het hele doosje voorzien van design papier …….. ook in het venster heb ik een stukje design papier geplakt.



 In de linker boven hoek zie je een schattig blauwe mini doily.
Een kleine kraft label  die vast gemaakt is met een ooievaar-knijper uit eigen collectie.
Een pergamijn zakje met daarboven op een prachtig plaatje uit mix match baby van Studio light.
Boven in zie je de hartjes stans van crealies  en de blauwe add-ies baby boy.


 In de bloementoef zie je een blauwe curly pin, één houten handmade knoopje en een  plastic speentje.
Ook zie je nog een klein stukje mesh wired.


  Hier zie je een mini envelopje, in de envelopjes zit eigenlijk een kaartje, ook leuk, maar deze keer heb ik het vervangen door een etiket, een strikje erop en het ziet er kei-schattig uit.


 Op de zijkant van het deksel zie het grappige baby voetjes lint.


Nog even een label erbij gemaakt met een lief liedje, dit is een stempel van Marianne design.
Ook deze vind je in de webshop.
Door het gaatje van de label zit een wit roesjes lintje geschoven, het leuke girafje zit in het zakje add-ies, het girafje zit vast gestrikt met touw.
Hopelijk zijn jullie  weer op een idee gebracht, wat je zoal kan maken van een luxe
Venster doosjes.
Ik wens jullie een hele fijne dag toe. En graag tot de volgende keer



3 opmerkingen: