zondag 19 juni 2016

Vaderdag

Vandaag gaan we de PAPA’S eens lekker in het zonnetje zetten . 
En  zou het niet leuk zijn om hem een zelf gemaakt kado te geven ?
Tuurlijk dat vinden alle papa’s leuk.


 Deze keer heb ik gekozen voor een wit papieren draagtasje met gedraaide handgrepen.
Ik heb het tasje eerst voorzien van designpapier.


 Aan de handgrepen zie je een zwart kraft label met daarop een tekst etiket.
Door het gaatje van het label zit het mooie groen nieuw lint nastro-dress-natuurlint met ijzerdraad, daaraan zie je ook een klein prijskaartje  met plakletters, ook zie je een stukje zwart web lint.
Dit alles heb ik samen vast gestrikt met touw.


 Ongeveer in het midden van het tasje plak je een pergamijn loonzakje ,het flapje heb ik eraf gesneden en met een ronde pons een halve cirkel uitgeponst.
In het pergamijn zakje zit en wit groot label geschoven met daarop gestempeld de geweldige papa stempel. Gaaf toch?
Onderaan zit eerst een stukje oceania wit opengewerkt lint met daar boven op het groene lint met fout steekje en daarboven op het grappige lint met voetjes.
Aan de zijkant zit ook nog een rietjes dat ik in twee heb geknipt.
In de hoek zie je twee houten tandwieltjes uit eigen collectie.  


 In het gaatje van het label zit het zwart roesjes lintje met daaraan ook weer een strik van touw.
Hier zie je ook de grappige houten vis knoopjes.


 Natuurlijk doen we ook nog iets leuks met de achterkant van het tasje
Eerst weer beplakt met designpapier, daarna in het midden een kleine doily met daarboven op stukje oceania wit opengewerkt lint .
Een zwart hart met in het gaatje een groen lint met daarop  witte vogeltjes
Een jute strik maakt het weer helemaal af .
Op het zwart hart zie je ook de tekst etiket ‘with love' en in het hoekje als je goed kijkt zit nog een hartje met de tekst 100% handmade.
Dit hartje heb ik uit een label geknipt .


 Natuurlijk hoort er ook een kadootje bij.
In een doorzichtig pp-zakje heb ik dropjes gedaan en dicht gemaakt met een jute strik.
Een kraft label met daarop een tekst etiket, door het gaatje zit weer het groen nastro-dress-natuurlint.
Dit heb ik vast gemaakt met een bindertje met de tekst especially for you . 


 Samen heb je nu een prachtig kado voor de allerliefste coolste stoerste slimme sterkste papa van de hele wereld.
Ik vind dat het kado niet groot hoeft te zijn, ik zeg namelijk altijd: het is al leuk als je er aan gedacht hebt want het zit hem toch echt in de kleine dingen van het leven.
Ik wens iedereen een hele fijne vaderdag toe, maak er een leuke dag van en geniet vooral van elkaar.
Veel liefs xxx  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten