woensdag 29 juni 2016

Scrap en Bep, mijn uitwerking


Goedemorgen allemaal,

Daar ben ik weer met een creatie voor Kimya creatieve verpakkingen!

Deze keer de scrap en bep van 22 juni 2016, wat was ie weer leuk hé en wat een lol hebben we gehad zeg!!!
Natuurlijk heb ik ook weer meegedaan en af en toe wat teveel gebept als gescrapt (zoals gewoonlijk), maar ik heb hem af hoor!!
Tis een heerlijke stoere versie geworden met de spulletjes van "Mr Smits workshop"


Zoals je kunt zien is het een heerlijk gevuld geheel geworden en ik heb geprobeerd om er een stoer en mannelijk geheel van te maken.


Voor het hele project heb ik gebruikt gemaakt van het papier uit het kleine papierblok van Mr Smits workshop.
Op de voorkant lekker aan het scheuren geweest achter de kleine scheurtjes steeds kleine stukje jute weggestopt, een ribbel label met daaraan bedeltjes van gereedschap en een wooden eylet tag, om het album te kunnen sluiten heb ik er een klemmetje opgezet.
De achterkant ben ik niet vergeten een strook ribbelkarton met weer wat jute erachter verstopt, daaroverheen brede mesh wired, daarop een rond geschulpt label met het logo van Mr Smits erop.


Ook heb ik van Studio Light de Industrial-lijn gebruikt deze past prima bij de papiertjes van Mr Smits dus de plaatjes kon ik mooi gebruiken, hier zie je het papierlint wat in het pakketje zat een labeltje en een houten vlaggetje.
Op de ander kant een groot label geplakt, weer wat gescheurd papier erop (ben gek op scheuren geloof ik hihihi), en op het ribbelkarton een soort van tag met daarin een stukje van een bindertje met tekst.


Aan de andere kant hetzelfde idee dus ook een groot label met daarop een label wat in een die cut vel van Mr. Smits zit.
In het midden zie je dan al het album wat erin zit.


Op de voorkant van het album een label met twine eraan, een bronzen klok verstopt achter het ribbelkarton, en die supergave gesp brad.


Dan nu de pagina's, de rechter heb ik lekker rustig gehouden, wat zelf geknipte banners, waaronder een van het papierlint, de linker weer een plaatje met daarachter labels en aan een label een bedeltje, ook weer een houten vlaggetje erbij geplakt.


Dan twee pagina's in rood tinten de die cuts komen uit een velletje van Mr. Smits, en overal zie je de stukjes jute terugkomen, dat vind ik er zelf super gaaf uitzien!!


hier weer lekker gespeeld met papier, en aan de rechterkant weer een stoer plaatje, en aan het plaatje een tekst dit zijn bronzen letters die je bevestigd d.m.v. brads zo gaaf!!


En dan nog twee pagina's in blauw tinten, met een blauw label hierop weer gescheurde papiertjes, hier ook weer zo'n bronzen labeltje met daarin een tekst, aan de andere kant weer het papierlint een wooden eyelet tag en een gaaf plaatje met gereedschap.


Ook deze keer ben ik de achterkant niet vergeten, eigenlijk een beetje hetzelfde als de omslag, ook weer met een geschulpt kraft label en hier het logo van Mr. Smits op.


In ieder zakje zit nog een label, die ik niet te druk heb gemaakt gewoon wat restjes papier  met daarop wat kleine spulletjes, een stukje van een bindertje met tekst, een houten vlaggetje, een bronzen labeltje en een kraft envelopje met een tekst erin, aan de labels wat stukjes lint, kant, touw en twine.


En dat was hem dan, mijn scrap en bep, ben er zelf helemaal tevreden mee, weer eens heerlijk stoer kunnen knutselen!!! 

Lieve groetjes, Sandra


4 opmerkingen: