woensdag 13 maart 2019

A mini-box-book

Hier dan mijn eerste blogpost als DT van Kimya!

Ik heb een mini-box-book gemaakt, een soort minibook met een box erin.
Hierin zitten veel mogelijkheden voor foto's en dus ook een box. En die box is dan weer een shaker. Ik had mezelf de opdracht gegeven met andere kleuren te werken, maar roze is deze keer toch weer terug gekomen. Gewoon, omdat het paste bij wat ik wilde bereiken, nl een dreamy boekje voor mooie meisjesfoto's! Onderaan deze post vind je de lijst met wat ik heb gebruikt aan materialen!



"

Voor de basis heb ik Kraftpapier gebruikt.Het designpapier is van Stamperia. Oh wat werk ik daar toch graag mee. Beetje dromerig, lief, zacht, mooi.... sjucht.... dat dus.






De bloemen zijn van Prima Marketing, die vind je oa  hier. Bloemen kun je nooit genoeg hebben, ik gebruik ze echt OVERAL op. Deze bloemen hebben ook dat sprookjesachtige, toch?
 Ik heb gouden curly pins gebruikt, één van de leukste uitvindingen van de laatste tijd. Dat maakt alles meteen een stukje vrolijker. Ik ben helemaal verliefd op de roze hyacinthen, ze verlopen een beetje in kleur naar wit. Prachtig!






  De box is van een doosje gemaakt. Ik heb het iets ingekort, zodat het paste in mijn book. Ik heb er een shaker van gemaakt. Zo zie je maar dat je er hele leuke dingen mee kan doen! Kimya verkoopt alle soorten, maten, kleuren lint. Op mijn box-book heb ik een mooie roze gebruikt om te sluiten en ik heb groene tule gebruikt om een bloem te creeren. Op de achterkant heb ik een sticker gebruikt waarop staat Handmade with love dat maakt het werkje gewoon helemaal af!



9 opmerkingen: