donderdag 14 maart 2019

Een beetje lente!!

Hoi, vandaag weer een blogpost van mijn hand.
Deze keer heb ik een doosje gepimpt met mixed media en daarin een klein lief albumpje.
Ik heb de fleurige lijn felicitea gebruikt. Dit is een lijn van craft o clock. Mooi dubbelzijdig papier en heel leuk voor je portomonee. Dat vind ik altijd wel prettig haha. Jij ook??

Ik heb als basis een kraftdoosje gebruikt. Deze bewerkt met witte gesso en hierop heb ik met pasta structuur aangebracht. Hartjes, zo leuk en altijd goed.


Ook nog wat crackle paste gebruikt.



Op het doosje heb ik diverse spulletjes uit de kimya voorraad doos gepakt.


Oa een sleutel, een hartje, rietje, kwastje, strikje, houten labeltje, wat kaasdoek en uit eigen voorraad bloemetjes.


 Ook zitten er nog wat kleine balletjes bij. Dit alles heb ik wit gemaakt met gesso.


 En vervolgens met pixie powders gestrooid en nat gemaakt, Gedroogd met heattool en tadaa. Je hebt een super tof doosje.


In het doosje zit een klein mini albumpje.


Deze heb ik gemaakt van blokbodemzakjes en vlakke zakjes. De blokbodem heb ik omgevouwen zodat er een pocket ontstaat.


Hierin heb ik een label geschoven met een mooie tekst erop.


 Verder diverse decodingen. Lintjes, kaasdoek, bloemetjes, curly pin, scrappersfloss en die cuts.



 Nog wat houten hartjes en onder de bloemetjes een piepklein labeltje met daarop hartjes gestempeld met versamagic. Mooie inkt en in heeel veel kleurtjes.


Hieronder volgen nog wat foto's van diverse pagina's. Foto's zeggen tenslotte meer dan tekst.
En als je vragen hebt over een artikel of hoe het is gemaakt, stel ze gerust. 




Het kaasdoek heb ik gekleurd met pixie powder. Een beetje op een kliedermat, wat water erbij en je veegt je kaasdoek erdoor. Even drogen en nu past het er prima bij. Staat ook nog super tof. Lekker fris en lente achtig toch!! 
De pareltjes in de bloemenhartjes zijn nuvo drops. Ook dat maakt het geheel af vind ik. Het zijn die kleine details waardoor je ernaar blijft kijken. Heb jij dat nu ook???
Owja en het album is ingebonden met de zutter. Ook al zo'n tof apparaat. 
Nog een keer een foto van het hele project, 




Nog even een mededeling, op het moment van dit schrijven wachten we op de nieuwe site. Vandaar dat er in dit bericht de gebruikte artikelen niet zijn gelinkt. Normaal doen we dat, maar t is nog niet zeker of de linken dan meegaan naar de nieuwe site. Dus ben je opzoek naar een bepaald artikel uit deze post, vraag het gerust. Dan zoeken we met je mee. 
Dit was het weer voor deze keer. Een fijne dag en kom je snel weer langs? 
Lieve groetjes, 



3 opmerkingen: