zondag 24 maart 2019

Wardrobe met Prima Marketing- Georgia Blues.

Sorry sorry ik loop hier achter  met posten van mijn eigen projecten... Slordig als HDT-er he..
dus snel even  een inhaal slag maken.. te beginnen met de wardrobe. Een mdf basis die je op zoveel verschillende manieren kunt beplakken, verven , wat jij maar wilt!

Ik heb het papier van Prima Marketing - Georgia Blues gebruikt.. en hiermee is ook het hele a 4 blok en een klein blokje nu tot het laatste restje op... diverse projecten mee gemaakt en nu best jammer dat op is!


Aan de zijkant heb ik de boel ook versiert met rietjes, bloemen en lintjes... Maakt het toch af vinden jullie niet?


 Er zitten 7 hangertjes bij en ik heb diverse gedichtjes/ quotes over vriendschap  gezocht en deze uitgeprint.

 De achterkanten hebben diverse zakjes, flopjes etc om een persoonlijk woordje in op te bergen.



Ik hoop dat ik jullie zo wat geïnspireerd heb, betreffende de wardrobe..als je er eenmaal eentje af hebt, weet ik zeker dat je er nog eentje wilt maken!
Hieronder de linken van zowel de wardrobe als het papier.. Als je erop klikt kom je zo op het artikel in de shop!

 



3 opmerkingen: