donderdag 26 september 2019

DT-dag-swap!

Hoi hoi,

Hier ben ik weer met een van mijn creaties.
We hadden voor de DT-dag met de DT-meiden afgesproken om een swap voor elkaar te maken. Nu moest ik dus iets origineels bedenken en iets wat Kimya-proof is ๐Ÿ˜‰
Ik ben gaan rondsnuffelen op de website en ik kwam shake-bekers tegen, mijn idee was geboren!



Ik heb het geweldig mooie papier van Prima Marketing 'Havana' gebruikt. Ik heb het gebruikt om een sleeve rond de beker te maken en als ondergrond van het schudgedeelte.



Ik heb vlinders van Lemoncraft uitgeknipt en deze op een groot en een kleiner klosje geplakt. Een van de klosjes heb ik neergelegd en de andere rechtop gezet. Ik heb twee kleine stukjes van een kraftrietje geknipt, wat jutetouw eromheen gedraaid en op het liggende klosje geplakt. Ertussen heb ik een bindertje met de tekst 'Especially for you' geplaatst. Het is tenslotte speciaal voor de meiden gemaakt! Als laatste wat pailletten erin en klaar is de shakebeker!


Ik heb twee varianten gemaakt, een roze en een blauwe variant. Niet iedereen houdt evenveel van roze, ik kan me dat niet echt goed voorstellen ๐Ÿ˜‰, maar goed, smaken verschillen! 


Ik heb er 12 in het totaal gemaakt, hierboven is het bovenaanzicht van mijn swaps.



Uiteraard hoort er bij een swapje ook een klein presentje. Ik heb een reageerbuis gevuld met 'Nerds' kleine, erg zoete (ik hou ervan!) snoepjes uit Amerika. Ik heb er ook vlindersnoepjes bij gedaan in een plastic zakje met plakstrook. Ik had de zakjes gevuld met de vlindersnoepjes en ik was klaar, dus ik dacht, laat ik er een proeven..

Nou, had ik dat maar niet gedaan, vies joh! Ik kon hem niet opeten, dus dat vond ik wel erg om weg te geven. Ik heb iedereen maar meteen m'n excuses aangeboden voor de vieze snoepjes ๐Ÿ˜‚ Ik had de lachers daardoor wel op mijn hand, haha. 
Ach, in dit kader: Het gaat om het idee hรจ. ๐Ÿ˜‰



Aan de reageerbuis heb ik een stukje papiertouw gebonden met daaraan een  gepersonaliseerde sleutelhanger. Ik heb voor iedereen haar handtekening uitgeprint en hier een sleutelhanger van gemaakt. Zo is het een stuk persoonlijker! 


Ik vind het een origineel swapje!
Wat vind jij ervan?

Tot de volgende..!

Liefs,

4 opmerkingen: