donderdag 12 september 2019

Voor een babymeisje

Hoi hoi,
Leuk dat je er weer bent. Deze keer weer een handgemaakte creatie van mijn hand. Een gehaakte rammelaar in een doosje. Leuk cadeautje toch? 



Ik heb in mijn kimya doos even gespit. Hierin vond ik een leuk doosje. Althans ik vind ze geweldig!! Een pillowbox worden ze genoemd. En ze zijn zo leuk om te pimpen voor leuke babycadeautjes.. Slabbetje of babysokjes erin en je komt met iets leuks aan. 


Maar voor deze keer had ik een haakprojectje. De houten ring komt namelijk ook bij kimya vandaan. Deze zijn zo leuk om te maken. Dus toen de juf van mijn dochtertje zwanger bleek te zijn mocht ik weer aan de slag. Een roze konijntje gehaakt.


Het doosje is beplakt met een mooi kantachtig papiertje in een vintage roze kleur, van de lijn Together van Mintay. De perfecte match met het roze katoen van de rammelaar.

Hierop heb ik een doily geplakt en daarop een mini roze doily. Met een stansje van Tonic heb ik een cirkel uitgestanst en hierbij heb je bijpassende blisters. Dit past perfect in elkaar. Onder de blister heb ik een roze etiket geplakt met de tekst: Hoera een meisje. Deze is net zo groot als het blister, het lijkt wel alsof het ervoor gemaakt is haha. Ook zitten er roze pailletten en mini Pearls in. 


Om de blister heb ik roze kant geplakt. Dit is een supermooi kant welke je in 2 kan knippen. 
Tof toch, en lekker voordelig! 
Verder heb ik er nog een touwtje omheen gewikkeld. Een toefje met bloemen met in de hartjes een druppeltjes Nuvo Drops. 


Ook heb ik nog wat minilabeltjes gebruikt. Hierop heb ik met een nieuwe stempelset gestempeld. Deze is van Marianne Design. Zitten ook stansjes bij, maar waarom moeilijk doen als Kimya het gewoon verkoopt. 


Verder zit er een houten knoopje opgeplakt, een giraffe. Deze vind ik ook zo leuk op een baby cadeautje. In de hoek heb ik een vlaggetjes lijn geplakt. Hierop heb ik gestempeld met de scrabble letters van Joy. En achter de vlaggetjes heb ik een stukje crispy lint geplakt. Ook zit er nog een heel tof lintje op, met de toffe tekst: HIP HIP HOORAY, dit zijn nieuwe lintjes. We hebben deze afgelopen zaterdag gekregen van Femke op de dt dag. Zo tof zijn ze. Heb jij ze al gezien in de webshop onder de nieuwe artikelen??



Ook zit er nog een leuk waxstempel uit mijn eigen collectie op.
Toch eens vragen of Femke nog wat plek over heeft voor waxstempels en wax..... 




Nou dit was het weer voor deze keer. Bedankt voor het bekijken van de blog.

Liefs, 


3 opmerkingen: