maandag 12 augustus 2024

Bohemian Album

 

Hoi hoi,

Welkom terug op het allerleukste blog van Nederland en omstreken.
Vandaag heb ik een albumpje, gemaakt met het mooie designpapier van Maja: Bohemian Harmony.

Voor de omslag heb ik gebruik gemaakt van DDBD grijsbord, in combinatie met witte A4 Kraft vellen. Voor de sluiting heb ik gekozen voor houten kralen, een kleine en een wat grotere. Ik heb een lus gemaakt van jute koord en als je album wat dikker is, kun je kiezen welke kraal je gebruikt om het album te sluiten, handig hè! En op de rug heb ik boekbinders linnen geplakt, met hierop wat jute bloemen. Op de voorkant heb ik een takje van Florella geplakt, met hierop nog wat bloemetjes van hetzelfde merk.
De pagina's zijn gemaakt van vlakke bruinen zakken van 10x15. Ik heb van penseelzakjes een insteek gemaakt, het flapje wordt dicht gehouden door een Eco Brown labeltje. In de pockets deed ik de grotere Eco Brown labels. Aan de binnenkant van de omslag plakte ik een doily met daarop een kanten applicatie. Op de onderranden van het designpapier van Maja staan soms leuke afbeeldingen en teksten, deze heb ik ook gebruikt. Verder heb ik nog wat mini Kraft envelopjes, witte hangetiketjes met koord en plakparels gebruikt. Aan de labels heb ik kreukellint bevestigd zodat je ze er makkelijk uit kunt halen. Uit het designpapier heb ik wat mooie plaatjes gesneden en die als tag in de pockets gestoken.
Ik ben weer blij met hoe het albumpje geworden is, lekker romantisch, in de stijl van het papier.
















Tot volgende keer, enne… laat gerust een berichtje achter!

Liefs,

Yvonne




 

2 opmerkingen: