maandag 19 augustus 2024

Doedag Naaibox extra pakket

 

Goedemorgen!
 
Gezellig dat je komt kijken op het blog van Kimya.

Het is mijn beurt alweer, helaas is deze versie uitverkocht. Elke doedag editie maken we een extra pakket en dit was het extra project voor de Doedag van afgelopen jaar. Het pakket is geheel compleet met Design papier, frutsels en een filmpje hoe je het kunt maken. Er zijn twee versies. Jolanda heeft de gereedschapskist gemaakt en ik dus de naaikist. De basis is hetzelfde, de uitvoering iets anders.
 
De kist klapt aan twee kanten open en daar zit het album in.
 
De doosjes zijn gemaakt van kraft met een venstertje van mica. Deze sluiten met een mini labeltje en een lintje, dit zit allemaal in het pakket.

Extra heb ik twee waxzegels geplakt, met de knopenpons knopen gemaakt, wat kaasdoek geplakt en de labels bewerkt met een stencil en inkt. Op de labels heb ik nog de 
kledinghanger van Gummiapan geplakt. De schaar en de rits zijn uit eigen voorraad. 
 
Voor het album heb ik de naaimachine erbij gepakt, dat vond ik wel toepasselijk. Het designpapier heb ik eerst met een zigzagsteek genaaid en daarna opgeplakt. Het is even een werkje maar een tof resultaat al zeg ik het zelf 🤣.
 
Het papier is van Mintay, Bohemian Wedding, prachtige kleuren en nog steeds verkrijgbaar in onze winkel.




















 Dit was hem weer, ik hoop dat je met plezier hebt gekeken. De Doedag is dit jaar op 30 november, zie ik je daar? Je kunt je hier opgeven voor de Doedag!

Groetjes Fredy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten