donderdag 6 november 2014

Geralien creatie!

Hallo allemaal,

Wat leuk dat mijn uitvoering van de Golden oldie van Tiets is uitgekozen en dat ik gastdesigner mag zijn voor Kimya.
Wat heb ik veel leuke reacties gehad op mijn creatie, heel leuk om te horen en te lezen!

Vandaag mag ik jullie laten zien wat ik met het pakketje dat Femke mij opgestuurd heeft heb gemaakt.
De eerste creatie die laat zien is een echte “Geralien Creatie”. Ik ben dol op roze en lieve plaatjes en dat is op dit zakje allemaal verwerkt.

Het papier dat ik gebruikt heb is van Studio Light, van de Shabby Chic kerst line en het plaatje komt uit een Romantic Picture vel van Studio Light.

Het papier heb ik  op maat gesneden  …… Vervolgens heb ik de binnenste ovaal van de Noor! Mal op 4,2 cm vanaf de onderkant in het midden op het papier gelegd en gestanst.
Zo krijg je een mooie opening in het papier waar het venster van het zakje precies achter zit.
Uit een ander scrappapier van de Shabby Chic kerst line heb ik de buitenste ovaal gestanst en dat om de opening geplakt.
Van een klein kraftlabel heb ik 1 cm afgesneden en daarop het plaatje geplakt.
Door de opening van het label een klein stukje crèmekleurig kant gehaald en een jute touwtje er omheen gestrikt

 In het pakket dat ik gekregen had zat zo’n schattig klein flesje, daarin heb ik blauwe kraaltjes gestopt. Het flesje heb ik aan het jute touwtje geknoopt.
Om het houten klosje heb ik ook een klein stukje crèmekleurig kant geplakt.
Onder het venster heb ik het brede crèmekleurige kant geplakt en vervolgens het label, met plaatje, klosje met kant, een paar bloemetjes en roze knoopjes er op geplakt.


 Verder het zakje versierd met bloemetjes in verschillende groottes, klein labeltje met een houten hartje, klein wasknijpertje met een tekstlabel en het houten vogelkooitje met een sleutelbedeltje.

Ik hoop dat jullie mijn eerste creatie leuk vinden…

Groetjes Geralien Hoftijzer
www.geralienscreaties.blogspot.nl

Kijk zelf maar eens wat voor geweldige leuke artikelen Kimya verkoopt,, je raakt niet uitgekeken!
www.kimya.nl 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten