donderdag 20 november 2014

Voor papa

Voor Papa.



Hallo allemaal,

Vandaag weer mijn beurt om een creatie te laten zien hier op het Kimya blog.
Gisteren was mijn vader jarig en as weekend gaan we dit nog even vieren, voor hem maakte ik dit cadeautje.
Het is een theezakje met venster, ik heb er deze keer voor gekozen om het venster open te laten zodat zichtbaar wordt wat erin zit, ik denk dat het wel wat lekkers wordt.


Ik heb ook een kraft label gebruikt met hierop een rondje van designpapier en daarop weer een kraft etiket met de tekst "voor papa"


Langs de bovenkant van het venster heb ik een strook gemaakt met diverse materialen die bij Kimya te koop zijn waaronder kant, katoenband en jute, over het midden zie je nog een soort van strookje met tekst dit zijn bindertjes je weet wel van die dingetjes waar je je broodzakje mee dichtmaakt LOL, vond het wel erg toepasselijk hierbij, mijn moeder had ze meegenomen toen ze op de beurs in Hasselt bij Kimya in de stand was, ze dacht daar kan Sandra best wat mee en voila!!! Gebruik ze ook wel eens om het broodzakje van zoonlief dicht te maken, die dat wel erg grappig vond en hem ook weer mee naar huis nam, want dat is zonde om weg te gooien toch mam LOL.


Zo dat was mijn creatie weer voor deze keer, ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren, en mocht je wat maken met de spulletjes van Kimya laat het ons dan zien in onze Facebook groep, we komen graag langs om je creatie te bewonderen!!

Groetjes Sandra 

1 opmerking:

  1. Prachtig gedaan, Sandra! Stoer zo, kraft en zwart gecombineerd!
    En die sluitklipjes zijn inderdaad erg leuk om ergens tussen te plakken.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen