donderdag 12 februari 2015

I love you because...




Nog even en dan is het Valentijnsdag...




...de dag om degene die je liefhebt eens even extra in het zonnetje te zetten...


 ... dat kan natuurlijk je partner zijn, maar ook je BFF, je kind of nou ja, verzin het maar!


Voor Kimya maakte ik dit *tasje* met daarin een lief albumpje


Ik maakte van 5 extra grote *labels* een boekje en bond het samen met een ring


Het boekje is beplakt met dessinpapier, in combinatie met allerlei bijpassende embellishments en uiteraard allerlei leuke spulletjes bij Kimya vandaan!


Zoals deze strik, gemaakt van bruin *satijnlint* en een leuke *knoop*


Wat lieve woordjes...


Aan de linkerlabel zit een schattig soort van *vuilniszaksluitinkje*, maar dan met hartjes, echt cute!


Al 20 jaar mijn Valentijn...


Bij een romantisch boekje hoort natuurlijk ook een lief *kantje*...


De *labeltjes* zijn echt superhandig om iets op te schrijven, of zoals in dit geval, te stempelen (op de voorkant van het labeltje staat een tekst, ik heb de achterkant gebruikt), ook weer een *knoopje* erbij


*Kantje* geknoopt aan een labeltje



En zo werd het een heel persoonlijk, lief albumpje...


Ook aan dit label nog weer een stukje *binder met hartjes*, aan de ring zijn ook nog diverse lintjes geknoopt, o.a. *roze geruit* en *beige met dots*

Ik wens jullie allemaal een liefdevolle Valentijnsdag!

Liefs,
Elly




Geen opmerkingen:

Een reactie posten