maandag 15 juni 2015

Blauw, blauw, blauw!

Alweer een blog vol inspiratie voor jou. Althans, dat hoop ik. Deze keer een tasje met een minialbum. Mijn creatie is te bewonderen op de beurzen bij Kimya  .
Deze keer dus een gourmet tasje met venster welke ik voorzien heb van een ander touwtje als hengsel.
Ook heb ik alle randen van het tasje bewerkt met distress inkt. Vervolgens heb ik alle maten overgenomen op design papier (dp). Maar Kimya zou kimya niet zijn als zij dat al voor jou hebben bedacht. Oftewel, zij hebben een patroon voor dit tasje welke te koop is. Heel handig dus, hoef je zelf niet te meten en te passen. Gewoon even overtrekken of uitknippen en je kunt meteen aan de slag. Lekker vlot werken dus.
 Alle randjes van het dp  heb ik dus ook weer met dezelfde distress inkt bewerkt.

 

Vervolgens heb ik de voorkant beplakt met diverse materialen. Waaronder  mini labels . Deze zij ook weer met distess inkt bewerkt. Een paar leuke bloemen. Met een pareltje erin.
Uit ribbelkarton heb ik een paar bloemen geponst. Het randje ook weer bewerkt met inkt.



Verder er nog een stukje blauw crispy lint met  daarop een kraft etiket . Ook zit er nog een houten hartjes knoop op geplakt welke ik ook even een tintje donkerder heb gemaakt met inkt.



In het tasje zit een minialbum welke ik zelf heb gemaakt van mdf en dp. Beetje knippen en plakken. Ook weer de randjes met inkt bewerkt. Als je dit bij alles doet word het een mooi geheel.



Het albumpje bestaat uit 4 mdf stukjes. Deze zijn dus beplakt en vervolgens weer aan elkaar gemaakt mbv een stukje cardstock.


Niet vergeten om er een voordat je de buitenkantjes beplakt er een lint op vast maakt zodat het je album kunt sluiten.


Op de voorkant het ik 2 labeltjes verwerkt. Ook hier met het geribbelde karton een ponsje geplakt. Daarop het crispy lint, een leuk labeltje met daarop een datum gestempeld.





Op de volgende bladzijde heb ik een labeltje  gebruikt, ook weer een stukje blauw crispy lint. Ook een stuk jute lint erbij. Een paar hartjes en wat leuke fotootjes erbij.




De volgende bladzijde ook weer beplakt met een rond schulp label welke ook met inkt is bewerkt. Door het oogje van het label een stukje organza lint  welke ik heb vastgestrikt met het bijbehorende touwtje van het labeltje.
Een blauwe bloem met een hartjes knoopje erbij. wat fotootjes er nog bij en weer een pagina klaar.





De laatste pagina heb ik ook weer redelijk simpel gehouden, maar dat vind ik zelf mooi en rustig. Hier heb ik namelijk weer een stukjes lint geplakt. Twee labeltjes, een geponst stukje golfkarton. Fotootje van de kleine meid en nog een leuk gestempelde tekst welke ook is uitgeponst.




Op de rug van het minialbum heb ik een leuke kraft etiket geplakt.




Door de rug heb ik een stukje blauw lint getrokken en deze aan de bovenkant van het album dichtgeknoopt.
Hieraan heb ik nog een glazen mini flesje vastgeknoopt met een touwtje, in het flesje heb ik een stukje crispy lint gestopt. Ook nog een supergaaf lichtblauw kwastje met oneindig veel mogelijkheden erbij vast geknoopt. Deze zijn nieuw binnen en hebben een onwijs hebben hebben gehalte vind je ook niet???





Als laatste nog de achterkant... hierop heb ik op het tasje een kraftetiket met handmade geplakt.



Klaar om naar de beurs te gaan.
Wie komt hem in het echt bekijken??

Hoop dat je weer genoten hebt en inspiratie op hebt gedaan. Ik heb er weer met veel plezier aan gewerkt en trots op het resultaat.
En trots en dankbaar dat ik mijn creativiteit mag laten zien aan jullie met grote dank aan Femke, de spil achter Kimya .
Zonder haar was er geen Kimya en zat ik ook niet in het gezellige design team.
Bedankt voor je bezoekje, en tot gauw.

Groetjes, Esther.

1 opmerking: