maandag 8 juni 2015

Cadeau met label


Ik vind het altijd erg leuk om van een kadootje nog iets extra's te maken. 
Zo geef je altijd een kado met een persoonlijk tintje. 
Ook dit kado is weer met een blij gezicht weggegeven en ontvangen!
Bij Kimya kun je voor van alles en nog wat terecht om al je kadootjes extra mooi in te pakken.
In deze post laat ik jullie een geschenkset zien die mooier ingepakt is dan ze in menig winkel zouden doen!





Allereerst ben ik begonnen het kraft label te bewerken met Sparkle spray zwart en water, vervolgens is het label bewerkt met bruine inkt, de randjes zijn bewerkt met Dew Drop Brilliance platinum.
Met stempels van Kaisercraft en zwarte inkt is de label bestempeld.
Vervolgens is de label bewerkt met Stampendous Fran-tàge pearlizes mica fragments.


Vervolgens is het label onderaan beplakt met verschillende lintjes.
Onder het etiket en de roosjes zie je nog net een stukje van het naturel mesh wire. Doordat hier ijzerdraad in verwerkt is, kun je deze leuk vervormen. Onder het vogelkooitje is van 3 stukjes jute een strik gemaakt.


Het blanco kraftetiket is erg geschikt om zelf een bijpassende tekst op te stempelen. Hier is een tekst gekozen van Noor! Design, Engelse teksten 6410/0018
Om de tekst wat beter uit te laten komen is het etiket op zwarte kraft geplakt en uitgeknipt. 
Eén rietje heb ik in 3 verschillende groottes geknipt en met dubbelzijdig tape op de label geplakt.
Achter het geheel is een veer vastgeplakt.
Om ook het label wat mooier uit te laten komen, heb ik deze op bruin kraft gemat.


Het kado is ingepakt met het bruine inpakpapier.
Vervolgens zijn met maskingtape stroken geplakt met daartussen een stuk jute touw. 
Hiermee is ook het label vastgeknoopt.

Ik hoop jullie hiermee weer inspiratie te hebben gegeven om zelf mee aan de slag te kunnen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten