donderdag 25 juni 2015

On your special day!

Hallo allemaal,

Ik heb een kaart, cadeauverpakking gemaakt van een blokbodemzak.


 Ik heb de zak dubbel gevouwen en dan heb je een kaart model. 


op de achter en voorkant heb ik taupekleurig lint gebruikt met de tekst packed with love, zodat je het met een mooie strik dicht kunt maken


Ook de achterkant heb ik gepimpt. hierbij heb ik gebruik gemaakt van een  kraftlabel en een etiket


De bodem van de blokbodemzak heb ik vastgeplakt aan de zijkant zodat er een vakje over blijft waar je bijv. deze bruine labels in kunt stoppen




in de opening heb ik een pergamijn loonzakje gestopt en hierin kun je dan een klein cadeautje of een kadobon doen. 
Op het zakje zie je het gave nieuwe boucle jute lint in roze, maar deze in er in verschillende lieve pasteltinten.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Leuk dat je even langskwam!
Liefs, Desiree

1 opmerking:

  1. Hoi Desiree,
    Wauw dat heb je weer geweldig leuk gemaakt .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen