zondag 14 februari 2016

Valentijn!!

Het is vandaag valentijnsdag en ook een aantal team leden zijn hiermee aan de slag gegaan.
Kijk en geniet van al het moois!!

Sandra:

Op deze Valentijnsdag ook van mij een valentijns creatie met de geweldige spulletjes van Kimya verpakkingen. En tja ik heb een pocketletter gemaakt ik vind pocketletters zo leuk om te maken en je kan er zoveel leuke spulletjes op kwijt!!


Als basis heb ik gebruik gemaakt van een vel Maja papier met blauw en rood erin, eens wat anders als anders met dat blauw!!

             

Ik heb er echt weer mega veel leuke kimya spulletjes op gebruikt zoals de kleine labeltjes met Love erop, labels in wit en rood, een doily en houten harten plakkers


          

Op de linker foto zie je ook weer houten harten plakkers, en eigenlijk is dit de achterkant, op de voorkant zaten witte stippen maar die vond ik niet zo bij het geheel passen, dus het plakkertje eraf gepeuterd en ze gewoon omgedraaid! in het midden nog een stukje rood jute met een harten lintje eroverheen, en zie je het leuke magnoliaatje, deze heb ik gestempeld met versamark en daarna met embossing poeder bewerkt zo'n leuk effect! onderlangs de pocketletter nog een stuk rozenband.

           

Op de pocketletter heb ik nog een pergamijn zakje geplakt ook deze heb ik bewerkt met een stempel en embossingpoeder, in het zakje een label met een mooie tekst, aan het label een bedeltje en een gelukspoppetje vastgezet met een knijper.

Nou ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren vandaag en wens jullie een liefdevolle valentijnsdag toe!!


Lieve groetjes Sandra 

----------------------------------------------
Margreet:

Wat is er nu lekkerder om samen met je lief te genieten van een heerlijke zelfgemaakte chocolademuffin!
Dat is toch een leuk verwenmomentje op Valentijnsdag?


Je kunt natuurlijk altijd iemand blij maken met zo'n lekkere verrassing! Daar hoeft het niet speciaal Valentijnsdag voor te zijn. Er is vast wel iemand die het verdiend!
Ik denk dat er inmiddels wel iemand geweest is die hier lekker van gesmuld heeft ;)

 

Dit zakje voor een Mugcake is te koop in de supermarkt en past precies in de kraftzak.


De onderkant van de kraftzak is omgevouwen zodat er een pocket ontstaat. Deze is aan de zijkanten vastgeplakt.
Aan de knoop van het weblint hangt een gelukspoppetje en een klein wit labeltje met een hartje. Om de knoop is een bindertje met hartjes gevouwen en daar is een roos met parel opgeplakt. 


In de zijvouw van de kraftzak is een stukje rood kant met witte harten geplakt. 


Om het zakje van de Mugcake is een gestanste label van Spellbinders gevouwen met in het midden een hart.
Aan dit hart weer een label met een rood bindertje en een roos. 


Op de achterkant een stuk dessinpapier waarvan het hart mooi in het midden uitkomt. In het hart is een etiketje "veel liefs" geplakt. 


In de pocket zijn 2 labels gestoken. een rode en een blauwe. De kleuren passen precies bij het dessinpapier van My Mind's Eye Cupid's Arrow No 14 wat ik hiervoor gebruikt heb. 


Aan het rechtse label nog een klein bruin label met een houten hartje.
Uiteraard nog verschillende lintjes gebruikt die mooi bij het geheel passen.
Zo heb je snel een leuke verrassing gemaakt om iemand kado te geven.

*************************************************
Miriam:
Valentijn en bonbons tja …. die horen bij elkaar !!
Kimya heeft een ruim assortiment bonbondoosjes ze zijn er in verschillende kleuren en maten. 
Ik heb gekozen voor het bonbondoosje kraft middel. 


  Eerst heb ik een stukje crème jute over het doosje geplakt (ik heb het in de flapjes aan de binnenzijde vastgeplakt, zo zie je er aan de buitenzijde helemaal niets van) Daar boven op een rood kant lint met witte hartjes. 


Aan de zijkanten heb ik ook nog een ander lintje met hartjes gebruikt,  ik heb dit lint ook gewoon vast geplakt .
Daarboven op een papieren onderzetter, ik vond het wel leuk om er nog een stukje kaasdoek voor de afwerking er bij te gebruiken .


 De strik kun je er in zijn geheel van afhalen.
De strik is gemaakt van het mooie rode lint met witte hartjes  met daar doorheen geschoven, twee rode rietjes  de mooie veel liefs sticker heb ik weer geplakt op een zwart hart label   een bloem door het gaatje en dit vast gezet met twee verschillende bindertjes.


 In het doosje zitten natuurlijk bonbons
De bonbons zitten in doorzichtig zakje  daaraan vast gemaakt  een zwart hart met schulp rand  met daar boven op de  tekst sticker voor de allerliefste.
  Een super gaaf gelukspoppetje    maken we nog even aan het hartje en dit alles heb ik vast gezet met een knijpertje
met daarboven op een houten knoopje in de vorm van ….hoe kan het ook anders …. een hartje. 


ik wens iedereen een hele fijne Valentijnsdag toe en wie weet wordt je vandaag wel verrast door jou Valentijn .
Liefs X Miriam


****************************************************
Desiree:
 Bij Kimya hebben ze natuurlijk ook erg veel mooie lintjes en gelukspoppetjes en embellishments die je kunt gebruiken bij jouw romantische creatie!


Ik heb een tassenhanger gehaakt.


Fijne Valentijnsdag!

***********************************
Jolanda:
Ik heb voor Valentijnsdag een kant en klaar kraftdoosje opgepimpt. 
Je hebt in een handomdraai een heel leuk doosje.


Gewoon leuk beplakken met designpapier en versieren met verschillende labels, lint, binder, mini doily.


Binnenin heb ik nog een plastic hartje versierd, met daar weer binnenin designpapier en een hout hartje. Door de bovenkant nog een stukje touw met daaraan een gelukspoppetje.



Veel liefs,
Jolanda

***************************************************
Christa:

Vandaag is het Valentijn, dag van de liefde en vriendschap.
Ik heb deze gemaakt voor een hele lieve vriendin waar ik al jaren nu mee bevriend ben.
Elk jaar maken we iets voor elkaar, om een beetje onze vriendschap te vieren .

Ik heb de grote envelopshape gebruikt van Dutch Doobadoo, deze uit wit stevig cardstock uitgetekend en geknipt.
Design papier van Studiolight gebruikt uit een ouder paperpad blokje.

Deze onderste foto is eigenlijk de achterkant van de envelop, je heb aan de achterkant meer ruimte om er een leuke stempel te plaatsen of een grote tekst.

Dit stempeltje is van CC designs gekleurd met distress inkt, rondom het afdrukje wat hartjes gestempeld uit de nieuwe stempel set van Studiolight.
Verder met wat parel pen wat pareltjes gemaakt.


Ik heb achter het afdrukje een stuk rood wit lint geplakt met vlindertjes .


Op de voorkant heb ik de bovenkant van de envelop bewerkt.
Onder een halve rode doily, daar boven op een verknipte stuk rood rozenband, ik heb de roosjes uit elkaar geknipt om zo een bloemen toef te maken samen met de witte bloemen.


Aan de rood gestreepte rietjes een gelukspoppetje geplakt, 
deze zitten onder de bloemen stevig met kit vast.
Wat parel strengen er tussen vast gezet.


Het envelopje sluit met een rond klitten bandje, bij Kimya kun je deze in het wit kopen.
In de envelop heb ik een bewerkte tag gedaan, daarop een hout hartje geplakt.
Door het oog van de tag heb ik een lus van tule en rode flaxkoord vast geknoopt.


Wat lekkere chocolade erin en smullen maar.


Fijne Valentijn allemaal 
XX Christa

*******************************************
Cindy

 Oooh, in ons Valentijns DT- pakketje zaten zoveel leuke spullies !! Daar hebben we dus allemaal nog even wat van gemaakt natuurlijk. 

Ik heb gewoon een zakje vol met lekkers gepimpt voor mijn valentijntje. 


Ik heb het zakje gevuld met salmiak harten, die vinden we allebei lekker.


Op het doorzichtige zakje heb ik met 1 strook dubbelzijdig foamtape een loonzakje geplakt. Zodoende is het loonzakje flexibel en zal het niet van het doorzichtige zakje afbreken. Het loonzakje het ik verder opgeleukt met een scrappie, een witte doily en een rood hart doily. Het stempeltje van het engeltje is van de Action. Wat een schatje hé !



In het loonzakje zit een rode label, hier heb ik ook een scrappie op geplakt, zodat mijn valentijn weet dat ik aan hem denk. (voor het geval hij dit nog niet wist)


En met een sticker en een gelukspoppetje vindt ik het helemaal compleet ! Ik hoop dat hij het leuk vind. En ik hoop dat jullie het ook leuk vinden natuurlijk !!

************************************************
Esther

Even een extra berichtje omdat het Valentijn is.
En Kimya verkoopt van die leuke lintjes en hebbedingetjes en daar heb ik dit mee gemaakt.
Er passen in dit leuke doosje precies 2 chocolade hartjes. Leuk om te geven of te delen met je geliefde.



Lots of love,
Esther

********************************************


Geen opmerkingen:

Een reactie posten