donderdag 21 juli 2016

Pocket Letter Shoreline

Ik doe het veel te weinig, maar ik heb er weer één gemaakt, een Pocket Letter!!
Blijft leuk om te maken!
We zitten nog midden in de zomer, dé tijd om lekker in de strandsfeer te blijven.
Als basis heb ik een Memory Notes vel Shoreline Treasures van Pion Design gebruikt
Hier heb ik bijpassend dessinpapier gezocht en ook de stansvellen van Studio Light Summer Beach passen er precies bij!


De stempels die ik gebruikt heb zijn van Stampin Up! Picture Perfect
Nog even mee oefenen, maar ze zijn prachtig! 



Op de rand van de PL hoes is een kantje geplakt.
Door het bovenste gaatje is een bindring geklikt met daar aan een stukje visnet,
een miniflesje met minischelpjes aan een katoenen koordje, een guirlande met een zeester en kralen (deze is op dit moment helaas niet op voorraad bij Kimya)
en een label die gemaakt is van een reepje kraft. Aan de bovenkant daarvan is een strookje designpapier gevouwen en vastgezet met een eyelet.


Onder het plaatje is een stukje opengewerkt band geplakt met een stukje jute band.
Op de gestempelde zeesterren een afgeknipt gehaakt bloemetje van het lint. Ik vind ze een beetje lijken op een zee-egeltje, heel grappig. Daarop een minizeesterretje. Die zijn zo gaaf!! 


In het kraftzakje zijn 3 labels geschoven.
Aan het grote label is een stukje ruwe katoen vastgezet met jute touw.
De smalle labels zijn op dezelfde manier gemaakt als de label aan de bindring. 


Op de labels zijn plaatjes en teksten verwerkt. 


Ook de pockets aan de achterkant zijn natuurlijk voorzien van leuke goodies.
Maar er zijn geschulpte labels in gestopt, een hoop verschillende etiketjes, gestanste schelpjes, houten cijfers en embellishments, een stukje ruwe katoen en uiteraard een gezellig briefje met een etiketje erop.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten