maandag 18 juli 2016

Verjaardags-zakjes!

Hoi hoi,

Dit keer weer een blogje van mij. Voor mijn nichtje heb ik 2 leuke kraft zakjes opgeleukt. Hierin zaten Primark cadeaukaarten.


Zoals je kunt zien werd zij 14. Deze cijfers heb ik uit de dutch doobadoo mal geknipt. Onder de 14 zit een stuk jute, met daarop een nieuw lintje.


Links in de hoek zit een stukje kraft slinger. Hier kun je ook leuk iets op stempelen. Maar de naam van mijn nichtje Marylse was te lang.
Rechtsboven in de hoek heb ik een geribbeld label welke ik beplakt heb met een nieuw tweed lintje.


Een kraft hartje met een knoopje met een taartje erop. Veertje erbij en stukje jute touw.


Aan het labeltje zit nog een stukje nieuw lint met strikjes, bindertje en een lief klein knijpertje.


Ik heb nog een zakje gepimpt. Dit is een lieve roze versie. Heel anders dan de blauwe variant.


Op een doily heb ik een nieuw lintje geplakt. Hierop zit een altijd leuke rozenlint.


Een leuk roze jute hartje uit eigen collectie. Het nieuwe lint met strikjes eraan. Ook een schattig lintje he!!


Op 2 labels heb ik een tekst gestempeld van Marianne design, hele leuke set om te hebben.
Ook nog een label met daarop een etiket.


Naast het label met etiket heb ik nog een bloem geplakt met een leuk houten hartje.
Op de laatste foto het complete setje.


Liefs, Esther

1 opmerking: